16 شهریور 1391
شماره خبر: 11243

همایش شورای عالی سیاست گذاری ثبت میراث فرهنگی کشور در البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

همایش شورای عالی سیاست گذاری ثبت میراث فرهنگی کشور در البرز برگزار می شود

سپیدار آنلاین: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: پنجمین همایش شورای عالی سیاست گذاری ثبت میراث فرهنگی و تاریخی کشور در استان البرز برگزار می شود.
محمدرضا پوینده اظهار داشت: پنجمین همایش شورای عالی سیاست‌گذاری ثبت میراث فرهنگی و تاریخی کشور به مدت چهار روز در استان البرز برگزار می شود. وی با اشاره به اینکه در این همایش از تمام استان های کشور حضور خواهند داشت، ادامه داد: این همایش از 18 یا بیست و یکم شهریور ماه سال جاری در هتل گاجره برگزار می شود. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با بیان اینکه استان ها در این همایش حدود ده آثار تاریخی خود را برای ثبت ملی ارائه می دهند، اضافه کرد: بنا، محوطه، تپه و آثار معنوی، از جمله مواردی است که در این همایش ارائه می شود. پوینده با بیان اینکه آثار تاریخی استان البرز طی سال های گذشته از 198 به 208 اثر افزایش پیدا کرده است، افزود: هم اکنون
استان البرز دارای 400 اثر تاریخی و فرهنگی است. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز اظهار داشت: در حاشیه همایش شورای عالی سیاست گذاری ثبت میراث فرهنگی و تاریخی کشور کلاس های آموزشی و نشست های تخصصی نیز برگزار می شود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود