8 مهر 1391
شماره خبر: 12330

مردم دشمنان هتاک را به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مردم دشمنان هتاک را به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد

سپیدار آنلاین: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: مردم و رزمندگان با بصیرت، دشمنان هتاک را به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد.
بهرام حسینی مطلق در تجمع و رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان استان با رمز لبیک یا رسول الله که در ستاد فرماندهی لشکر عملیاتی 10 سید الشهدا استان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اسلام بدانند که با همان بصیرت مردم و رزمندگان اسلام به زباله دان تاریخ خواهند پیوست. وی ادامه داد: اینجا البرز است، ایران کوچک، استانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب با بیداری و سر زندگی در لحظات مختلف امتحان خوبی پس داده است. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: استان البرز سرزمین رهبر 13 ساله و شهیدان آجرلو و نژاد فلاح ها و 5 هزار و 900 شهید پاک است. حسینی مطلق تصریح کرد: استان البرز سرزمین 409 پاسدار، 70 شهید روحانی، یک هزار و 367 دانش آموز، 73 شهید زن، 5 شهید اقلیت مذهبی و 86 شهید دانشجو است. وی گفت: استان البرز در زمان دفاع مقدس 40 هزار و 500 رزمنده در قالب لشکر ده سید الشهد تقدیم نظام کرده است که این لشکر 17 عملیات پدافند انجام داده و ده هزار نفر نیز به مدال آزادگی و جانبازی دست یافتند.
دشمنان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند
وی با بیان اینکه رزمندگان امروزه بار دیگر در میدان علمی و فرهنگی پا گذاشته اند، اضافه کرد: اکنون در ایامی هستیم که دشمنان دست به کار شده و از نظر اقتصاد و فرهنگی قصد دارند که به انقلاب ضربه بزند. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: امروزه 20 هزار بسیجی به نمایندگی از دو و نیم میلیون نفر جمعیت استان و نیم میلیون بسیجی استان با تمام آرمان های پیامبر و فرزندش تجدید پیمان کرده و برای مبارزه با تهدید های دشمن در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی و نظامی آمادگی کامل دارند. حسینی مطلق گفت: چه در قالب رمان، کاریکاتور و آتش زدن قرآن عروسک خیمه شب بازی بیش نیستند که با دستان مسلمان آتش قهر الهی دامن پوشالی آنها را خواهد گرفت. وی تصریح کرد: با همت استانداران فعلی و قبلی و معاونان ستاد های مختلفی تشکیل و رزمایش بزرگ با هماهنگی تمامی دستگاه ها، تمامی امکانات موجود را به کار گرفتند و به یاری بسیجیان شتافتند.
هدف اصلی این رزمایش حفظ انسجام و آمادگی و رزم بسیجیان است
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: هدف اصلی این رزمایش حفظ انسجام و آمادگی و رزم بسیجیان است. وی ادامه داد: طی روز گذشته و امروز چهار نوع گردان امام حسین (ع)، امام علی(ع)، عاشورا و گردان الزهرا در قالب این تجمع 20 هزار نفری شکل گرفته که چهار درصد آنها از بسیجیان استان هستند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود