25 شهریور 1391
شماره خبر: 11598

مدارس شبانه روزی آسارا به علت افت آمار دانش آموزان تعطیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدارس شبانه روزی آسارا به علت افت آمار دانش آموزان تعطیل شد

سپیدار آنلاین: مدارس شبانه روزی در بخش آسارای کرج در حالی به علت آنچه که تراکم پایین جمعیت دانش آموزی مطرح شده تعطیل شد که بخشدار، خواستار احیای این مدارس در منطقه است.
چندی پیش مدارس شبانه روزی در بخش آسارای کرج تعطیل شد، اما بخشدار این منطقه در گفتگو با خبرنگار مهر، خواستار احیای این مدارس است.
مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش کرج در جلسه شورای آموزش و پرورش در بخش آسارا تعطیلی مدارس شبانه روزی در این بخش را به علت تعداد کم دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس عنوان کرد. علی حجرگشت در این ارتباط گفت: مهمترین دلیل انحلال مدارس شبانه روزی این بخش، افت آمار دانش آموزان است. وی تاکید کرد: نسبت دانش آموزان به معلم در بخش آسارا یک به چهار و آمار مدارس راهنمایی و دبیرستان زیر حد نصاب است؛ به این دلیل فعال بودن مدارس شبانه روزی در این بخش امکانپذیر نیست. وی در عین حال افزود: ولی به منظور رفع مشکلات و رفاه اهالی بخش، مدارس روزانه دایر است و دانش آموزان می توانند در این مدارس تحصیل کنند. حجرگشت با بیان اینکه مدارس روزانه دایر و تسهیلات لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس اعمال خواهد شد، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی مدارس شبانه روزی معنی ندارد و باید دانش آموزان شبها در کنار خانواده باشند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود