28 شهریور 1391
شماره خبر: 11761

سلسله نشست‌های ادبی دفاع مقدس در البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سلسله نشست‌های ادبی دفاع مقدس در البرز برگزار می‌شود

سپیدار آنلاین: معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز از برگزاری سلسله نشست‌های ادبی دفاع مقدس همزمان با هفت دفاع مقدس در این استان خبر داد.
ابراهیم رجوانی اظهار داشت: در این راستا در این هفته نقد کتاب پیاده‌ها و سواره‌ها نوشته جانباز سرافراز محمدرضا دامرودی نقد و بررسی می‌شود. وی ادامه داد: از جمله اقدامات تأثیر گذار در ارتقای سطح دانش نویسندگی در حوزه دفاع مقدس برگزاری سلسله جلسات نقد و بررسی کتاب دفاع مقدس است که موجب تقویت آثار تولیدی در این حوزه خواهد شد و همواره مورد حمایت قرار گرفته است.
این مسئول در ادامه سخنان خود به کتاب پیاده‌ها و سواره‌ها نوشته جانباز سرافراز محمد رضا دامرودی اشاره کرد و گفت: این کتاب شامل 15 داستان کوتاه دفاع مقدس می‌باشد که از نثر و زبانی روان برخوردار است. رجوانی افزود: جلسه نقد این اثر با حضور محمدرضا دامرودی (نویسنده) و محمد حسینی (منتقد) و اهالی قلم در هشت مهر ماه سال جاری ار ساعت 16 تا 18 در سالن اجتماعات کتابخانه امیرکبیر کرج واقع در چهارراه دانشکده برگزار می‌شود. وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این نشست ادبی، مسابقه‌ نقد مکتوب این اثر و ارائه آن در قالب ویژه‌نامه‌‌ای توسط انجمن ناورد برگزار خواهد شد و به سه نقد برگزیده جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد. رجوانی در پایان اذعان داشت: این نشست ادبی توسط انجمن نویسندگان دفاع مقدس(ناورد) و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز برگزار خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود