6 مهر 1391
شماره خبر: 12255

گلزار شهدا کرج عطرافشانی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

گلزار شهدا کرج عطرافشانی شد

سپیدار آنلاین: گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) امروز در آخرین روز های هفته دفاع مقدس گلباران و عطرافشانی شد تا عرض ارادتی باشد به ساحت آنانکه بی هیچ منتی جسم خود را در راه دفاع از ارزشهای انقلابی و خاک وطن نثار کرده و امنیت و اقتدار را به ما ارزانی داشتند.
هفته دفاع مقدس زمانی است برای تجدید میثاق با شهدا، آنانکه سبکبال پرگشودند تا افتخار و حماسه آفرین وطنشان باشند، انانکه از جسم مادی خود گذشتند تا جان و روحشان با مولی و مقتدایشان محشور باشد. شهیدانی که با خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را به امروز ما ارزانی داشته بی آنکه کوچکترین چشمداشتی داشته باشند. آنانکه با خدای خود معامله کرده و در عوض گذشت از وابستگی های مادی، محشور شدن با سیدالشهدا و خوشنودی پروردگار را طلب کردند. امروز روز ادای دین ما به کسانی است که عاشقانه از وطن دفاع کردند و سهم ما را امروز آرامش و امنیت قرار دادند.
زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا اقتدار ایران در آینده را تضمین می کند
حجت الاسلام سیدعباس مسعودی در حاشیه مراسم غبارروبی گلزار شهدا امامزاده محمد کرج زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در کشور را ضامن اقتدار روزافزون کشور دانست و گفت: باید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان های انقلابی شهدا مانوس کرده و آن را در جامعه رواج دهیم. وی تاکید کرد: امروز نیز نیازمند تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه هستیم تا بتوانیم در برابر انواع گزندها و تهدیدهای دشمن در امان باشیم. وی گفت: جوانان ما باید خود را مرهون و مدیون خون شهدا دانسته و امنیت و آرامش امروز خود را نتیجه از خودگذشتگی انها دانسته و خود را برای تامین امنیت آینده کشور برای نسل های بعدی مسئول بدانند. مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز حضور در گلزار شهدا و گلباران و غبار روبی ان را تجدید میثاق با شهدا و آرمان ها انها و تلاش در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار در جامعه عنوان کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود