9 مهر 1391
شماره خبر: 12373

گل و گلاب بهانه ای برای تجدید میثاق با سبکبالان عاشق

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

 گل و گلاب بهانه ای برای تجدید میثاق با سبکبالان عاشق

گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) در آخرین روز های هفته دفاع مقدس گلباران و عطرافشانی شد تا عرض ارادتی باشد به ساحت آنانکه بی هیچ منتی جسم خود را در راه دفاع از ارزشهای انقلابی و خاک وطن نثار کرده و امنیت و اقتدار را به ما ارزانی داشتند.
هفته دفاع مقدس زمانی است برای تجدید میثاق با شهدا، آنانکه سبکبال پرگشودند تا افتخار و حماسه آفرین وطنشان باشند، انانکه از جسم مادی خود گذشتند تا جان و روحشان با مولی و مقتدایشان محشور باشد. شهیدانی که با خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را به امروز ما ارزانی داشته بی آنکه کوچکترین چشمداشتی داشته باشند. آنانکه با خدای خود معامله کرده و در عوض گذشت از وابستگی های مادی، محشور شدن با سیدالشهدا و خوشنودی پروردگار را طلب کردند. امروز روز ادای دین ما به کسانی است که عاشقانه از وطن دفاع کردند و سهم ما را امروز آرامش و امنیت قرار دادند. در هفته دفاع مقدس به رسم همیشگی گلزار شهدا گلباران و عطرافشانی شد تا عرض ارادت باشد به ساحت انان که همچون شقایق در خون خود غلتیدند تا اقتدار کشور را رقم بزنند. بی شک گل در برابر چنین گل های عاشق خجل است و گلاب در برابر عطر بهشتی گلزار شهدا بی عطر و بو اما آنچه مهم است حضورمان در این گلزار است تا ببینیم و بدانیم چه گل هایی برای اقتدار و امنیت امروز کشورمان پرپر شدند.
گل و گلاب بهانه ای است برای حضور در گلزاری معنوی، گلزاری که گل هایش در دنیا نظیر ندارند. گل و گلاب بهانه ای است برای تجدید میثاق، برای بیعت و برای هم قسم شدن در ادامه راه آنها تا یقین کنند میراث داران امنیت و اقتدار و سربلندی کشورشان به خوبی از این میراث گرانبها محافظت می کنند. بدون شک بیش از گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، قلب، اعتقاد و اراده محکم برای دفاع از آرمانهاست که شهدا را راضی و خوشنود می کند. گلزار شهدای کرج نیز میزبان حضور گرم مسئولان و مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه البرز و ادارات تابعه بود. مدیران و مسئولان نظامی و انتظامی نیز امروز با حضور در گلزار عزیزان و همرزمان خود بار دیگر با آرمان های آنها تجدید میثاق کردند. تمامی قبور شهدا عطرافشانی و غبارروبی شد و پرچمی که با افتخار بر هر مزاری به اهتزاز درآمده تعویض شد. مدیران و مسئولان با نثار گل به مزار شهدا علاوه بر عرض ارادت به ساحت پاک ایشان بار دیگر عهد بستند که راه شهدا ادامه داشته و در خدمتگزاری به ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد ماند. قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدا سلام و عرض ارادت به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان بود و اعلام برائت از دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب. مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدا از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس است که در استان البرز همزمان با سراسر کشور صورت گرفت.
زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا اقتدار ایران در آینده را تضمین می کند
حجت الاسلام سیدعباس مسعودی در حاشیه مراسم غبارروبی گلزار شهدا امامزاده محمد کرج زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در کشور را ضامن اقتدار روزافزون کشور دانست و گفت: باید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان های انقلابی شهدا مانوس کرده و آن را در جامعه رواج دهیم. وی تاکید کرد: امروز نیز نیازمند تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه هستیم تا بتوانیم در برابر انواع گزندها و تهدیدهای دشمن در امان باشیم. وی گفت: جوانان ما باید خود را مرهون و مدیون خون شهدا دانسته و امنیت و آرامش امروز خود را نتیجه از خودگذشتگی انها دانسته و خود را برای تامین امنیت آینده کشور برای نسل های بعدی مسئول بدانند. مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز حضور در گلزار شهدا و گلباران و غبار روبی ان را تجدید میثاق با شهدا و آرمان ها انها و تلاش در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار در جامعه عنوان کرد.




منبع: رصدنیور

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود