3 آذر 1390
شماره خبر: 2514

گلزار شهدای استان البرز غبارروبی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

گلزار شهدای استان البرز غبارروبی شد

به مناسبت هفته بسیج در آیین هایی با حضور بسیجیان و خانواده های معظم شهدا گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان البرز غبارروبی شد.
معاون توسعه و مدیریت استانداری البرز درآیین غبار روبی گلزار شهدا در منطقه جوادآباد كرج گفت :امنیت پایدار امروز جامعه اسلامی مدیون جانفشانی ایثارگرانی است كه با نثار جان خود آرامش را به ارمغان آوردند.
'امیر یزدی 'افزود: با گرامیداشت این اسوه های ایثار می توان جامعه امروز را از بسیاری از توطئه های دشمنان رهایی بخشید.وی ادامه داد: ایران امروز نیازمند ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن است و این محقق نمی شود مگر با زنده نگه داشتن یاد و خاطره مردان بزرگی كه با دست خالی و اتكا به قدرت الهی در برابر دشمنان ایستادگی كردند.
وی گفت:امروز دشمن در جنگ نرم علیه ایران دنبال تحقق اهداف شوم خود در این كشور است و یكی از راه های مقابله با این توطئه شوم و شیطانی ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی است.
وی با اشاره به اینكه شهدا با ایثار و از خود گذشتگی سرنوشت تاریخی ایران اسلامی را برای همیشه تغییر دادند گفت:شهدا در جنگ تحمیلی در دامنه كوهی ایستادند كه در نوك قله آن شهدای عاشورا و سربازان امام حسین (ع) ایستاده بودند.یزدی اضافه كرد: شهدا اسطوره های داستان واقعی یك ملت بزرگ هستند كه با پهلوانی خود مسیر تاریخ ملت خود را تغییر می دهند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود