28 خرداد 1393
شماره خبر: 124246

ساخت نخستین مدرسه خیرساز در شهرستان فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ساخت نخستین مدرسه خیرساز در شهرستان فردیس


مدیر اطلاع رسانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز از ساخت نخستین مدرسه خیر ساز پس از شهرستان شدن فردیس در این شهرستان خبر داد.
محمد بهمن پور با اعلام این خبر اظهار داشت: این مدرسه دارای 16 کلاس خواهد بود و برای نخستین بار در تعهدات برادران رضایی به عنوان خیران مدرسه ساز قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این خیران علاوه بر مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی این مدرسه را برای زنده نگهداشتن نام پدرشان خواهند ساخت، گفت: زمین مدرسه یاد شده در مسحت دو هزار و 560 متری از سوی آموزش و پرورش در اختیار خیران گذاشته شده است و امید می رود ساخت این پروژه خیر از تیر ماه جاری آغاز شود. مدیر اطلاع رسانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرزگفت: همه ساله با برگزاري جشنواره هاي خيرين مدرسه ساز مشاركت مردم در امر مقدس مدرسه سازي نشاطي ديگر ايجاد مي كند و خوشبختانه شانزدهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز استان البرز با هدف تكميل پروژه هاي نيمه كاره در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي در کرج برگزار شد.
بهمن پور ابزار امیدواری کرد خيرين در جهت تكميل 52 پروژه نيمه كاره استان ياري گر توسعه فضا هاي آموزشي استان البرز باشند. وی در پایان اعلام کرد: خيرين علاقمند جهت اين امر خير مي توانند از طريق سامانه كمك هاي مردمي در سایت نوسازی مدارس کشور و استان البرز اقدام نموده و يا به دفتر مشاركت هاي مردمي اداره كل نوسازي مدارس استان البرز واقع در كرج – عظيميه- ميدان بعثت مراجعه نمايند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود