1 تیر 1393
شماره خبر: 124462

تبلیغ چهره به چهره موثرترین و موفق ترین روش ترویج دین است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تبلیغ چهره به چهره موثرترین و موفق ترین روش ترویج دین است


مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به تبلیغات دینی گفت: تبلیغ چهره به چهره موثرترین و موفق ترین روش ترویج دین است.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با بیان این مطلب اظهار داشت: با وجود امکانات تبلیغی وسیع وگسترده تبلیغ چهره به چهره موثرترین و موفق ترین روش ترویج دین است.
مسعودی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس یکی از مهمترین وظیفه خود در راستای فضاسازی تبلیغی در سراسر کشور موفق عمل کرده و توانسته است با انجام کارهای زیر بنایی از جمله پیگیری و احداث خانه عالم، زمینه بهرمندی بیشتر مردم از حضور مبلغ دینی را فراهم نماید. وی افزود: تنها در استان البرز در طی ماه شعبان ۳۵۰۰ نفر مبلغ در فضاهای مختلف مساجد، حسینیه ها، تکایا و غیره به امر مقدس تبلیغ پرداخته و در حوزه موضوعات مختلف دینی و قرآنی سخنرانی کرده اند. مدیرکل اداره کل تبلیغات البرز در پایان بیان کرد: جامعه هدف این سازمان کلیه اقشار مردم هستند و این نهاد مقدس با بهره گیری از عزم ملی همراه با مدیریت جهادی از کمترین امکانات بیشترین فرصت را فراهم کرده و با حمایت و نظارت از کلیه تشکل های دینی و قرآنی در امر توسعه و ترویج دین تلاش کرده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود