4 تیر 1393
شماره خبر: 124651

آموزش طلاب البرزی به منظور ارتباط با جوانان در ماه رمضان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آموزش طلاب البرزی به منظور ارتباط با جوانان در ماه رمضان


مدیرکل تبلبغات اسلامی البرز گفت: ۴۰ تن از روحانیون استان به منظور برقرای ارتباط با جوانان درماه رمضان آموزش دیده‌اند تا ضمن آگاه سازی این قشر از جامعه به تعلیم مباحث دینی بپردازند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی اظهار کرد: از جمله اقداماتی که در فضای مجازی می توان انجام داد ترغیب طلاب و روحانیون به منظور استفاده بیشتر از فضای مجازی با استفاده از وبلاگ نویسی و برنامه ریزی در فضای مجازی است. وی تصریح کرد: ماه رمضان فرصت مغتنمی است که روحانیون برای ارتباط گرفتن بیشتر با جوانان تشویق شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز افزود: دراین رابطه نباید تنها با جوانانی که در مساجد حضور دارند ارتباط برقرار کرد چرا که برقراری ارتباط با جوانانی که در معابر، پارک ها ومراکز اجتماعی حضور دارند به مراتب مهم تر است. وی تصریح کرد: ارتباط گیری بهترین وسیله‌ای که می تواند تبعات سوء دشمن را نسبت به روحانیون از بین ببرد و جوانان را بیشتر با حوزه دین آشنا کند. مسعودی خاطرنشان کرد: مذهب تشیع از زیبایی‌های بسیاری برخوردار است و اگر جوانان با این زیبایی ها آشنا باشند سراغ هیچ یک از فرقه‌ها و گروه‌ها نمی‌روند.
وی افزود: مسلمان, بینش اسلامی و دانشی که در مذهب تشیع بدست می آید به حدی است که جوانان را دراین زمینه اقناع کند. وی گفت: امید است جوانان با واقعیت وزیبایی های این مذهب الهی بیش از پیش آشنا شوند.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود