23 تیر 1393
شماره خبر: 125818

استقبال اقشار مختلف مردم اشتهارد از جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

استقبال اقشار مختلف مردم اشتهارد از جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتهارد از اسقبال کم‌نظیر مردم اشتهارد خصوصا جوانان و نوجوانان برای شرکت در جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی خبر داد.
مسعود جمشیدی افزود: در پی توزیع فراخوان چهارمین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی استقبال کم‌نظیری را نسبت به سالهای اخیر از سوی اقشار مختلف مردم اشتهارد خصوصا جوانان و نوجوانان شاهد هستیم. وی تصریح کرد: با توجه به سابقه مذهبی و فرهنگی اشتهارد و وجود علمای گرانقدر، مردم این منطقه هم از روحیه بالای مذهبی خاصی برخوردار هستند و عشق و علاقه به ائمه اطهار از خصایص بارز این مردم بشمار می رود. جمشیدی با اشاره به استقبال قشر جوان این شهرستان طی سالهای اخیر افزود: امسال هم با توزیع کتاب حکمت‌های رضوی که موضوع اصلی جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی است تاکنون تعداد زیادی از کتب مذکور و پاسخنامه‌ها در بین متقاضیان توزیع شده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتهارد با مثبت ارزیابی کردن فعالیت کانون‌های مساجد اشتهارد گفت: امید است کانون‌های مساجد این شهر و اعضای آن بیشترین تعداد شرکت کننده را در این جشنواره به خود اختصاص دهند. وی با اعلام این مطلب اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند از فضای مجازی در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اطلاعات دقیق‌تری برای شرکت در این جشنواره استفاده کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود