13 مهر 1391
شماره خبر: 12704

مراکز رسانه ای استان البرز تا پایان مهر برای تکمیل مدارک فرصت دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مراکز رسانه ای استان البرز تا پایان مهر برای تکمیل مدارک فرصت دارند

سپیدار آنلاین: سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز پایان مهرماه را آخرین زمان ارائه مدارک جهت ساماندهی مراکز رسانه ای شامل خبرگزاری ها، نمایندگی های نشریات سراسری و پایگاه های اطلاع رسانی اعلام کرد.
رسول عطاپوری با اشاره به ساماندهی مراکز رسانه ای استان البرز اظهار داشت: مدیران خبرگزاری ها، نمایندگی های نشریات سراسری فعال و پایگاه های اطلاع رسانی به این منظور تا پایان مهر ماه می توانند نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند. وی افزود: این اطلاع رسانی توسط مکاتبه با دفاتر مذکور صورت گرفته است و بر این اساس مدیران نمایندگی خبرگزاری های فعال استان حکم سرپرستی خود را که به امضای مدیرعامل خبرگزاری و سرپرستی های نشریات سراسری نیز حکم سرپرستی استان البرز را همراه با امضاء مدیرمسئول نشریه به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز ارائه دهند.
پایگاه های خبری گواهی ثبت دریافت کنند
سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز درخصوص وضعیت پایگاه های خبری نیز عنوان کرد: مدیران پایگاه های اطلاع رسانی استان نیز گواهی ثبت پایگاه خبری خود را که توسط اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی صادر شده است به همراه 2 قطعه عکس 3.4 جدید، تصویر تمام صفحات شناسنامه، تصویرکارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یا معافیت ارائه نمایند. عطاپوری گفت: پایگاه های اطلاع رسانی که بدون گواهی ثبت فعالیت دارند نیز به سامانه www.rasaneh-gov.ir مراجعه و ضمن کسب اطلاعات لازم نسبت به اخذ گواهی ثبت پایگاه خبری اقدام و مدارک ذکر شده را به اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز ارائه نمایند. وی در پایان تاکید کرد: عدم معرفی نماینده هریک از رسانه های خبری (خبرگزاریها و نشریات سراسری) در موعد مقرر موجب می شود تا نمایندگی آن رسانه در ساماندهی مذکور لحاظ نشود.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود