13 مهر 1391
شماره خبر: 12695

ساماندهی مراکز رسانه ای استان البرز آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ساماندهی مراکز رسانه ای استان البرز آغاز شد

سپیدار آنلاین: سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز گفت: درراستای ساماندهی مراکز رسانه ای استان البرز مدیران خبرگزاری ها ، نمایندگی های نشریات سراسری فعال و پایگاه های اطلاع رسانی استان نسبت به ارائه مدارک خود تا پایان مهر ماه سال جاری اقدام نمایند.
رسول عطاپوری از ساماندهی مراکز رسانه ای استان البرز خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی مراکز رسانه ای استان و ضرورت جمع آوری اطلاعات جامع از آخرین وضعیت فعالیت این مراکز مدیران خبرگزاری ها،مدیریت پایگاه های اطلاع رسانی و نمایندگی های نشریات حداکثر تا پایان مهرماه سال جاری مدارک مورد نیاز را به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز ارائه نمایند. وی افزود: در این زمینه به مدیران خبرگزاری ها و نشریات سراسری اطلاع رسانی شده است و بر این اساس مدیران نمایندگی خبرگزاری های فعال استان حکم سرپرستی خود را که به امضای مدیرعامل خبرگزاری و همچنین سرپرستی های نشریات سراسری نیز حکم سرپرستی استان البرز را همراه با امضاء مدیرمسئول نشریه به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز ارائه دهند. سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز درخصوص پایگاه های خبری نیز عنوان کرد: مدیران پایگاه های اطلاع رسانی استان نیز گواهی ثبت پایگاه خبری خود را که توسط اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی صادر شده است به همراه 2 قطعه عکس 3.4 جدید، تصویر تمام صفحات شناسنامه، تصویرکارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یا معافیت ارائه نمایند. عطاپوری گفت: پایگاه های اطلاع رسانی که بدون گواهی ثبت فعالیت دارند نیز به سامانه www.rasaneh-gov.ir مراجعه و ضمن کسب اطلاعات لازم نسبت به اخذ گواهی ثبت پایگاه خبری اقدام و مدارک ذکر شده را به اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز ارائه نمایند.
وی درپایان تاکید کرد: عدم معرفی نماینده هریک از رسانه های خبری ( خبرگزاریها و نشریات سراسری) در موعد مقرر موجب می شود تا نمایندگی آن رسانه در ساماندهی مذکور لحاظ نشود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود