19 مرداد 1393
شماره خبر: 127092

بیش از نیمی از خبرنگاران استان البرز بانوان هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بیش از نیمی از خبرنگاران استان البرز بانوان هستند


مسئول کمیته اموربانوان خانه اصحاب رسانه استان البرز گفت: کمیته بانوان خبرنگار با هدف انسجام و رسیدگی به مشکلات آنان راه اندازی شد و در حال حاضر نیمی از خبرنگاران استان از بانوان هستند.
امیرآبادی، مسئول کمیته اموربانوان خانه اصحاب رسانه استان البرز گفت: بانوان خبرنگار استان البرز با وحدت و انسجامی که با یکدیگر دارند، در روند رسالت خبر گام های موثری از خود به جای گذاشته اند. وی با تاکید بر لزوم افزایش تعهد و تخصص در کار خبر توضیح داد: عرصه خبر یکی از پتانسیل های اطلاع رسانی جامعه است، که همواره نیازمند تعهد و تخصص است. این مسئول تصریح کرد: تاسیس و شکلگیری کمیته بانوان در خانه اصحاب رسانه با هدف ارتقاء سطح توانمندی بانوان و وحدت رویه آنان در بحث خبر و رسانه است.
وی با امعان نظر بر عقد تفاهم نامه هایی با آموزش و پرورش و بهزیستی توضیح داد: خرد جمعی بانوان خبرنگار در رشد و بالندگی آنان موثر است، از این روی کمیته در نظر دارد، در قالب تفاهم نامه هایی در خصوص بهبود وضعیت بانوان خبرنگاران گام های موثری بردارد. امیرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون، 242 نفر از بانوان خبرنگار عضو خانه مطبوعات هستند و کمیته سعی و اهتمام خود را به منظور بهبود شرائط آنان به خصوص بانوان سرپرست خانوار داشته است.





منبع:شبستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود