20 مرداد 1393
شماره خبر: 127207

تنوع قومیتی در البرز ظرفیتی مناسب برای توسعه فرهنگ دینی و قرآنی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تنوع قومیتی در البرز ظرفیتی مناسب برای توسعه فرهنگ دینی و قرآنی است


مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی در استان اعلام کرد: با وجود تنوع قومیتی در استان البرز می توان با عزم ملی و مدیریتی جهادی در عرصه توسعه فرهنگ دینی و قرآنی فعالیت کرد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز ظهر امروز با استاندار البرز دیدار کرد، و در این دیدار وضعیت فرهنگی استان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت. مسعودی با اشاره به جایگاه ویژه استان البرز از لحاظ جغرافیایی و فرهنگی، با بیان این مطلب اظهار داشت: به دلیل وجود اقوام مختلف در استان تأثیر کار فرهنگی کشوری خواهد بود و مردم سراسر ایران زمین از خدمت رسانی فرهنگی در این استان بهرمند خواهند شد. این مسئول خاطرنشان کرد: وجود ۲۷۰۰ هیئت شناسنامه دار،۲۲ حوزه علمیه، بیش از ۵۰ موسسه و خانه قرآنی و وجود کانون های فرهنگی دینی و موسسات مردمی یکی از ظرفیت های خوب برای اشاعه فرهنگ دینی و مذهبی در میان هم استانی ها است.
مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی البرز در پایان بیان کرد: ظرفیت مردمی استان بسیار بالاست و می توان این عزم ملی را با مدیریتی جهادی در عرصه توسعه فرهنگ دینی و قرآنی فعال کرد. در ادامه جلسه سید حمید طهائی، با اشاره به ضروری بودن اجرای فعالیت های فرهنگی در سطح استان، با بیان این مطلب تاکید کرد: در برخی نقاط ویژه کرج باید نسبت به راه اندازی هیئت های مذهبی و فعال نمودن آنها تلاش بیشتر بکنیم تا وضعیت موجود آن مناطق به وضعیت مطلوب تغییر پیدا کند. گفتنی است؛ در این جلسه معاون سیاسی انتظامی امنیتی استاندار و مشاور عالی استاندار نیز حضور داشتند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود