22 مرداد 1393
شماره خبر: 127302

مدارس نیمه کاره مسکن مهر با همت خیر نیکوکار تکمیل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدارس نیمه کاره مسکن مهر با همت خیر نیکوکار تکمیل می شود


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز از حمایت خیران نیک اندیش در تکمیل و آماده سازی چهار مدرسه در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و شهرستان اشتهارد خبر داد.
علی بهرامی در خصوص وضعیت مدارس مسکن مهر شهر جدید هشتگرد گفت: با شروع احداث و واگذاري مسكن مهر در شهر جديد هشتگرد، تلاش شد مدارس مورد نیاز واحدهای مسکونی این منطقه با وجود كمبود اعتبارات، با حمایت خیران آماده سازی شود. وی اظهار داشت: حضور و حمایت افراد خیر و نیک اندیش زمينه مناسبي براي آماده سازی پروژه های نيمه تمام است. بهرامی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم مدارس نیمه تمام را با حمایت افراد خیر و نیکوکار نکمیل کنیم، گفت: يكي از پروژهای نيمه كاره که توسط شركت عمران در فاز هفت شهر جديد هشتگرد احداث شده، مدرسه 10 کلاسه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد است که به رغم پيشرفت فيزيكي 60 درصد نيمه كاره رها شده بود که اكنون با هماهنگی مجمع خيرين مدرسه ساز شهرستان ساوجبلاغ و اداره كل نوسازي مدارس استان البرز، یک حیر نیک اندیش تعهد کرده تا در تکمیل و بهره برداری از این مدرسه مشارکت کند. مدیرکل عمران و نوسازی مدارس استان البرز همچنین از حمایت فردی خیر اندیش برای تکمیل پروژه نیمه تمام مرادتپه شهرستان اشتهارد خبر داد و گفت: ساخت اين پروژه دولتي از سال 91 آغاز شده اما به علت كمبود اعتبارات دولتي نيمه كاره باقي مانده بود.
دو پروژه خیرساز مهرماه امسال به بهره برداری می رسد
وی افزود: اکنون قرار است این مدرسه با همت خير نيك انديش برای بهره مندي دانش آموزان مقطع ابتدائي و راهنماي مراد تپه اشتهارد تكميل شود. به گفته بهرامی اين پروژه با متراژ هزار و 750 متر مريع، 12 كلاس دارد كه پيش بيني مي شود با تعهد 10 ميليارد ريالي اين خير نيك انديش تكميل شود. این مسئول یادآور شد: در شهرستان اشتهارد هم اكنون دو پروژه خيرساز ديگر در دست احداث است كه در مهرماه امسال شاهد بهره برداري از آن خواهيم بود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود