25 مرداد 1393
شماره خبر: 127444

حوزه گردشگری البرز دارای ظرفیت بالای اشتغال زایی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حوزه گردشگری البرز دارای ظرفیت بالای اشتغال زایی است


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت:حوزه گردشگری این استان دارای ظرفیت بالایی برای اشتغال زایی است.
احمد ترکاشوندˈ افزود: با توسعه زیرساخت ها در حوزه گردشگری، ظرفیت اشتغال زایی این حوزه به 40 هزار شغل خواهد رسید. وی اظهار کرد: استان البرز از جاذبه های گردشگری در حوزه های مختلف تاریخی و باستانی، طبیعی و معنوی برخوردار بوده که در صورت استفاده صحیح از این پتانسیل ها درآمدزایی خوبی برای استان خواهیم داشت. وی ادامه داد: توانمندی ها و پتانسیل های بسیاری دراین استان وجود دارد که در صورت برنامه ریزی صحیح و بهره مندی مناسب، می توانیم تجربه خوبی از جذب گردشگر داخلی و خارجی کسب کنیم . معاون گردشگری میراث فرهنگی استان البرز افزود:این اداره کل در معرفی توانمندی های جذب توریست در استان برنامه های بسیاری تدارک دیده است. ترکاشوند بیان کرد: برای رسیدن به اهداف گردشگری نیازمند همراهی همه جانبه از سوی دستگاه های ذیربط بوده و به تنهایی یک اداره کل و یک نهاد نمی تواند همه مسوولیت ها را به دوش بگیرد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز ادامه داد:باید در حوزه اطلاع رسانی و معرفی آثار استان برنامه ریزی صحیح داشته و نهادها و دستگاه های متولی امر در کنار بخش خصوصی از جمله دفاتر خدماتی و مسافربری خصوصی هر کدام به صورت هماهنگ کارها را به پیش ببرند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود