3 شهریور 1393
شماره خبر: 128011

شهروندان البرز با سالن های نمایش آشتی می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شهروندان البرز با سالن های نمایش آشتی می کنند


معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از آغاز چهارمین جشنواره تئاتر استانی البرز از سوم شهریور ماه خبر داد.
ابراهیم شریفی اظهار کرد: چهارمین جشنواره تئاتر استانی البرز از فردا (سوم شهریور) آغاز و تا ششم همین ماه ادامه دارد. وی اظهار داشت: طی این جشنواره در مجموع نه تئاتر در پلاتوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ،پلاتو رودکی و سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می روند. وی افزود: نریمان ،سیارود ، اوه ببخشید آقای چخوف ،گندم ،هتل ایران، مزادر،دویدن در میدان تاریک مین ،بازی زندگی و من یک قهوه می خواهم آثاری هستند که پس از بازبینی نهایی هیات داوران به مرحله اجرای عموم در این جشنواره راه یافته اند. شریفی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند با توجه به جدول زمان بندی آثار ، در محل اجرای نمایش حاضر شده و از دیدن بهترین آثار هنرمندان حوزه نمایش استان لذت ببرند.
این مسوول ادامه داد: این آثار در چهار سانس 15:30الی 16:30 ، 17الی 18، 18:30الی 19:30 و 20 الی 22 به روی صحنه می روند. معاون هنری – سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: هر یک از این آثار در نهایت دو اجرا خواهند داشت که یک اجرا برای عمومی و اجرای دیگر برای داوری می باشد. شریفی اضافه کرد: علاقه مندان برای خرید بلیت نمایش های این جشنواره می توانند به تئاتر شهر کرج و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مراجعه کنند. وی در پایان گفت: درآمد حاصل از فروش بلیت های این جشنواره به موسسه محک اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود