9 شهریور 1393
شماره خبر: 128354

جشنواره تئاتر استان البرز برگزیدگانش را شناخت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

جشنواره تئاتر استان البرز برگزیدگانش را شناخت


مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر استانی البرز برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر استانی البرز با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان و هنرمندان استان در محل سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی و تقدیر شدند. برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر اعلام شد:
پوستر:
اسماعیل شریف کاظمی برای نمایش نمایش «گندم» لوح سپاس و مبلغ ۲میلیون ریال دریافت کرد.
طراح لباس:
سحر هنرور نمایش «سیارود» موفق به کسب لوح سپاس و مبلغ ۱میلیون ریال شد.
نویسندگی:
ندا قربانبان برای نمایش «نریمان» لوح تقدیر و مبلغ ۱میلیون ریال، مرتضی شاه کرم برای نمایش «گندم» لوح سپاس و مبلغ ۵میلیون ریال، سینا شفیعی برای نمایش «سیارود» و فرانک فروتن برای نمایش «من قهوه می خوام» به طور مشترک لوح سپاس و مبلغ ۱میلیون تومان دریافت کردند. همچنین کوروش خزائی با دریافت لوح سپاس و مبلغ ۴میلیون ریال در این بخش تقدیر شد.
بازیگری مرد:
هیئت داوران به پیمان قاسمی برای نمایش «هتل ایران» و شهرام خانپور برای نمایش «من یه قهوه می خوام» لوح تقدیر و مبلغ ۱میلیون ریال، احسان فلاحیان برای«بازی زندگی» و سعید دشتی برای«سیارود» لوح سپاس و ۳ میلیون ریال و مهدی رحیمی برای نمایش «من قهوه می خوام» لوح سپاس و مبلغ ۵ میلیون ریال و دیپلم افتخار اهدا کرد.
بازیگری زن:
در این بخش هانیه یحیایی فرد برای نمایش «سیارود» لوح تقدیر و مبلغ ۱میلیون ریال ، سحرناز عباس زاده برای نمایش «سیارود» و دنیا رحیمی برای نمایش «سیارود» به صورت مشترک لوح تقدیر و مبلغ ۳میلیون ریال و فرانک فروتن برای نمایش «من یه قهوه می خوام»لوح تقدیر و مبلغ ۲میلیون ریال را دریافت کرد.
کارگردانی:
علیرضا معروفی برای نمایش «گندم» لوح سپاس و مبلغ ۱میلیون ریال، ندا قربانیان برای نمایش «نریمان» لوح سپاس و مبلغ ۲میلیون ریال، فرانک فروتن برای نمایش «من یه قهوه می خوام» لوح سپاس و مبلغ ۳میلیون ریال و سینا شفیعی برای نمایش «سیارود» لوح سپاس، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۵ میلیون ریال دریافت کردند.
نمایش‌های برتر:
بنابر تصمیم هیئت داوران نمایش‌های «سیارود» به کارگردانی سینا شفیعی و «من یه قهوه می خوام» به کارگردانی فرانک فروتن به عنوان آثار برگزیده این دوره از جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود