17 مهر 1391
شماره خبر: 12883

چهاردهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات شانزدهم آبان ماه برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

چهاردهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات شانزدهم آبان ماه برگزار می شود

سپیدار آنلاین: سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از فراخوان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد و گفت: مدیران مسئول داوطلب برای شرکت در این انتخابات می توانند حداکثر تا 8 آبان ماه تقاضای کتبی خود را به دبیرخانه هیات نظارت برمطبوعات و خبرگزاری های داخلی ارسال نمایند.
رسول عطاپوری با اعلام این خبر گفت: چهاردهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات آبان ماه امسال در تالار وحدت برگزار می شود.
وی افزود: چنانچه مدیران مسئول واجد شرایط داوطلب نمایندگی در هیات نظارت بر مطبوعات باشند حداکثر تا تاریخ 8 آبان ماه سال جاری تقاضای کتبی خود را به همراه خلاصه ای از سوابق مطبوعاتی و اجرایی ارائه دهند. رسول عطاپوری درباره نحوه ارسال مدارک نیز گفت: متقاضیان می توانند خلاصه سوابق خود را به صورت کتبی (حداکثر در یک صفحه A 4 )به همراه یک قطعه عکس و تصویر کارت مدیر مسئولی به دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ارسال نمایند. وی افزود: مدیران مسئولی که یک سال قبل از برگزاری انتخابات دوره چهاردهم حداقل یک شماره از نشریه خود را منتشرکرده باشند و پروانه انتشارشان به دلیل ماده 16 قانون مطبوعات یا حکم قطعی دادگاه ابطال نشده باشد و یا حکم محرومیت از فعالیت مطبوعاتی نداشته باشند ، شرایط شرکت در این انتخابات را خواهند داشت. چهاردهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات 16 آبان ماه ساعت 14 در محل تالار وحدت واقع در تهران- خ حافظ- خ استاد شهریار برگزار می شود. دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در تهران ، خیابان قائم مقام فراهانی، بالاتراز خیابان شهید مطهری، خیابان هشتم، پلاک 15 ، ساختمان معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود