25 آذر 1393
شماره خبر: 133756

سازمان تبلیغات اسلامی نقش ارزنده ای در تبلیغ فرهنگ دینی در جامعه دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سازمان تبلیغات اسلامی نقش ارزنده ای در تبلیغ فرهنگ دینی در جامعه دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی نیرومند معنوی نقش ارزنده ای در حمایت و جهت دهی فرهنگ دینی در جامعه دارد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به اینکه روحانیون نقش اساسی در روند تعالی فرهنگی جامعه دارند، اظهار داشت: از اوایل حرکت مردم به سوی پیروزی انقلاب اسلامی روحانیون نقش ارزنده ای را در هدایت و جهت دهی به قیام های مختلف مردم داشتند به طوری که با جرات می توان گفت یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی روحانیون بودند.
مسعودی در ادامه تاکید کرد: امروز بیش از گذشته وظیفه خطیری بر گردن روحانیون مخصوصا در زمینه هدایت و جهت دهی نسل جوان به ارزش های اسلامی وجود دارد و به همین خاطر روحانیون ما باید با بهرمندی از روش های اصولی تبلیغ جوانان و نوجوانان را به ارزش های اصیل اسلامی جذب کنند. مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، ضمن اشاره به نقش خطیر روحانیت در هدایت و جهت دهی نسل جوان به ارزش های اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از دلایل اصلی دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران روحانیون هستند به طوری که مردم ما در تمامی صحنه ها پشت سر روحانیت هستند و از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند. این مسئول در پایان تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی نیرومند معنوی نقش ارزنده ای را در حمایت و جهت دهی فرهنگی نسبت به روحانیون انجام می دهد به طوری که حوزه امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی نقش ارزنده ای را در این زمینه ایفا می کند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود