16 دی 1393
شماره خبر: 134991

مقطع ابتدایی حساس ترین دوره آموزشی در نظام تعلیم و تربیت است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مقطع ابتدایی حساس ترین دوره آموزشی در نظام تعلیم و تربیت است


مدیرآموزش وپرورش ناحیه سه کرج در جمع مدیران مدارس این ناحیه اظهار داشت:مقطع ابتدایی حساس ترین دوره آموزشی در نظام تعلیم و تربیت است.
جلسه عمومی مدیران ابتدایی دولتی و غیردولتی آموزش و پرورش ناحیه 3کرج با حضور رستمی مدیر ناحیه 3کرج و اعضای شورای معاونین این ناحیه در سالن اجتماعات کانون رشد برگزار شد. عبدالکریم رستمی مدیرناحیه 3کرج دراین جلسه بااشاره به بیانات حضرت امام(ره) که فرمودند"ابتدایی را دریابید،دانشگاه دیر است"گفت: مقطع ابتدایی حساس ترین دوره آموزشی در نظام تعلیم و تربیت است. رستمی افزود:امروز در نظام تعلیم و تربیت ،دانش حرف اساسی را مطرح نموده وبنیان آموزش و پرورش را تحکیم می بخشد و در مسیر دانش و مهارت مدیریتی ،باید از یافته های صاحب نظران تعلیم و تربیت بهره لازم را بدست آورد. وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا آموزش و پرورش مسئله و اولویت اول کشور اسلامی و اجتماع باشد. رستمی با تقسیم فقر، به فرهنگی ، اعتقادی و اعتماد اظهار داشت : مسئله اصلی و اول جامعه فرهنگیان فقر مادی و معیشتی نیست و به دستگاه تعلیم و تربیت با توجه به متانت ، رتبه و شخصیت کارکنان آن نباید نگاه تحقیرآمیز داشت.



منبع:پانا

ميهمان
پاسخ 17/10/1393 - 18:47 عظیم قاهری مغانی
سلام خدمت مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی سپیدار آنلاین
پیشنهاد می کنم بخشی را برای دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم استان البرز در مورد هر مشکل و مساله ای اختصاص دهید و مطالب دریافتی را به مراجع ذیربط ارجاع دهید و آن چه قابلیت نمایش دارد را به نمایش بگذارید.
یکی از بهترین مواضع ارتباط با مردم با مسئولین و بالعکس ایجاد چنین پایگاهی است.
بنده خیلی وقت است که تلاش می کنم چنین پایگاه مجازی را پیدا کنم ولی موفق نشده ام ( اگر چنانچه چنین پایگاه مجازی وجود دارد به بنده هم ارسال فرمایید.)
ارادتمند
قاهری مغانی
ميهمان
پاسخ 18/10/1393 - 14:55 عظیم قاهری مغانی
سلام
ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت ، معروض می دارد لطفا در صورت امکان ، موقعیتی فراهم آورید که صاحبان قلم و اهالی نویسندگی و اندیشه، در این پایگاه ، فرصت ارائه و درج مطلب داشته باشند.
با تشکر و سپاس
عظیم قاهری مغانی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود