21 دی 1393
شماره خبر: 135325

آموزش حفاظت از محیط زیست به انجمن اولیا و مربیان مدارس استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 آموزش حفاظت از محیط زیست به انجمن اولیا و مربیان مدارس استان البرز


رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت:در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک محیط زیست و آموزش و پرورش استان البرز و بر اساس توافقات انجام شده با مدیریت و رئیس انجمن اولیا و مربیان مرکز آموزش غیردولتی بهارستان دوره آموزشی محیط زیست با حضور اولیا و معلمین دانش آموزان برگزار شد.
مهدی شریفی رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز ،گفت:در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک محیط زیست و آموزش و پرورش استان البرز و بر اساس توافقات انجام شده با مدیریت و رئیس انجمن اولیا و مربیان مرکز آموزش غیردولتی بهارستان دوره اموزشی محیط زیست با حضور اولیا و معلمین دانش آموزان برگزار شد.
در این جلسه آموزشی شریفی رئیس اداره آموزش و پژوهش ابتدا مختصری از تاریخچه محیط زیست در ایران را عنوان کرد و سپس با ارائه پاورپوینت و نمایش اسلاید و فیلم به بیان مشکلات محیط زیست شهری و راههای برطرف کردن آن از طریق اخلاق محیط زیست پرداخت . در این برنامه آموزشی شریفی کتاب زباله و آلودگی وحلقه سی دی صوتی خرس سیاه بلوچی که توسط گروه موسیقی زیست محیطی خورشید سیاه تهیه شده است در بین اولیا و دبیران آموزشگاه توزیع شد. در هفته گذشته نیز برای 60 نفر از دانش آموزان سال هفتم متوسطه این آموزشگاه دوره آموزشی محیط زیست برگزار شده بود.




منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود