6 بهمن 1393
شماره خبر: 136393

سینمای نیمه کاره هشتگرد سرانجام تکمیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سینمای نیمه کاره هشتگرد سرانجام تکمیل شد


رئیس شورای شهر هشتگرد باتشریح طرح های دهه فجر امسال در این شهر از تکمیل و بهره برداری سینمای نیمه کاره هشتگرد و خریداری 12 دستگاه اتوبوس مسیر هشتگرد-تهران و.. خبر داد.
علی شجری پور با اشاره به طرح های در دست پیگیری و تشریح طرح های دهه فجر در هشتگرد اظهار داشت: ما با شهردار و اعضای شورا تعامل خوبی داریم و به بسیاری از خواسته ها که در گذشته تحقق نیافته، رسیده ایم که پیگیری جهت عقب نشینی ساختمانی در خیابان مصلی و همچنین خیابان والفجر که مشکلاتی فراهم آورده و باعث مسدود شدن خیابان شده بودند و نیز پیگیری رمپ بلوار سپاه و احداث پارک بانوان در زمین سه هکتاری که محیط امنی برای ورزش بانوان باشد و احداث جاده تندرستی از آن جمله است.
شهرک ینگی امام صاحب ناحیه شهرداری شد
وی یادآور شد: ایجاد ناحیه شهرداری در شهرک ینگی امام برای تسریع در کارهای خدمات شهری ینگی امام وهمچنین قرار گرفتن یک شعبه بانک ملی در این شهر برای رفاه حال مردم و جلوگیری از ترددشان در شهر هشتگرد برای انجام امور بانکی از دیگر اهدافی بود که ما به لطف خدا به آن دست یافتیم. شجری پور در ادامه از تکمیل سینمای هشتگرد که سالها نیمه کاره مانده بود خبر داد و افزود: این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید. همچنین استخر خیابان بابا طاهر و طرح جدید میدان حضرت امام و میدان شهدا و اصلاح بلوار خیابان مصلی و پارکینگ عمومی در خیابان شهید میر غفاری نیز از دیگر پروژه هایی است که دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
انتقال ایستگاه های تاکسی مرکز شهر به بلوار آیت الله طالقانی
وی گفت: سعی بر این است که ایستگاه های تاکسی موجود در مرکز شهر را به بلوار آیت الله خامنه ای انتقال دهیم تا از بار ترافیکی مرکز شهر کاسته شود همچنین از دیگر مزاحمت هایی که در سطح شهر بارها مشاهده شده وجود ماشینهای سنگین بود که برای این مشکل نیز تدابیری اندیشیدیم و پارکینگی را در پشت جایگاه سوخت CNG به آنها اختصاص دادیم که آن نیز در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
خریداری 12 دستگاه اتوبوس مسیر هشتگرد- تهران
شجری پور در ادامه اظهار داشت: 12 دستگاه اتوبوس برای مسیر هشتگرد - تهران خریداری و در نظر گرفته شده و بنرهای مناقصه هم در سطح شهر نصب گشده تا اگر کسی خواستار آن باشد، مراجعه کند.
28 میلیارد تومان بودجه سال 94
این مسئول با بیان اینکه پروژه هایی نیز وجود دارد که اقداماتی هم برای آنها انجام شده و امید است در آینده تحقق پیدا کند، گفت: در این راستا ما با پست و کانون توافقاتی انجام داده ایم و قرار بر این شده برای تعریض خیابان راه آهن هشت متر عقب نشینی داشته باشند. همچنین همسطح کردن پارک مادر با خیابان برای پایان دادن به ناامنی موجود برای شهروندان و پیگیری مجتمع بزرگ تجاری فدک در ضلع جنوبی میدان شهدا و پیگیری برای احداث بازار میوه و تره بار نیز از دیگر اقداماتی است که در دست انجام است. وی افزود: ما تملک هایی نیز داریم از جمله ساختمانی در خیابان شهیدان حبیب زاده (دخانیات )که موجب مسدود شدن خیابان شده وتملک ورودی شهر در میدان انقلاب همان ابتدای شهر ینگی امام که بلوک زنی هایی هستند که نمای شهر را نامناسب کرده است. رئیس شورای شهر هشتگرد درباره بودجه سال آینده چنین گفت: بودجه سال آینده 28 میلیارد تومان هست که سال قبل 25 میلیارد بود وبه شکر خدا تحقق پیدا کرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود