20 بهمن 1393
شماره خبر: 137360

راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی از دستاوردهای تمام عیار انقلاب اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی از دستاوردهای تمام عیار انقلاب اسلامی است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن اعلام کردند که حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی پشتیبانی تمام عیار از دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه بین‌المللی است.
سید موسی حسینی کاشانی فرار رسیدن یوم الله 22 بهمن سال روز پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی را به ملت آزاده ایران بالاخص مردم شهید پرور استان البرز تبریک گفت و در پیامی از عموم مردم استان البرز علی الخصوص جامعه هنر مندان،فرهیختگان ، اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه خواست تا با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمائی 22 بهمن ماه بار دیگر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت نموده و با لبیک به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) که روز گذشته در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایراد فرمودند، مشت محکمی بردهان یاوه گویان و بد خواهان این ملت زده و ادامه دهنده راه شهیدان و امام راحل باشیم.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم ا...الرحمن الرحیم
پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا «صلی الله علیه و آله» ، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت. تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعاست. دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصت بسیار مغتنمی است تا مردم همیشه در صحنه و شهید پروراستان البرز بار دیگر یک صدا و همگام با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمائی پر شکوه یوم الله 22 بهمن شرکت نموده وحماسه دیگری خلق نمایند و همه دشمنان و بد خواهان این ملت را از هر گونه طمع ورزی به حریم استقلال و آزادگی خود مأ یوس کنند . کارمندان اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان البرز ، جامعه هنر مندان،فرهیختگان ، اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه استان البرز امسال نیز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت میکنند و در کنار سایر اقشار مردمی نشان می دهند که تا جان در بدن دارند از مسیر ولایت منحرف نمی شوند و از ارزشهای انقلاب دفاع می کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود