20 اسفند 1393
شماره خبر: 139168

۵۴پروژه نیمه تمام در انتظار خیران

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

۵۴پروژه نیمه تمام در انتظار خیران


مدیر کل نوسازی مدراس استان البرز گفت: ۵۴ پروژه نیمه تمام در این حوزه در استان البرز وجود دارد که انتظار می رود با یاری خیران شاهد افتتاح زودهنگام این پروژه ها باشیم.
علی بهرامی اظهار داشت: در مجموع پروژه های استانی، خیری و تخریب و بازسازی ۵۴ پروژه نیمه تمام در البرز وجود دارد که تمرکز این پروژه ها در مرکز استان البرز به خصوص در ناحیه چهار آموزش و پرورش است. وی ادامه داد: انتظار می رود خیران و مجموعه های خیری همانند گذشته برای تکمیل این پروژه ها در حوزه نوسازی ورود کنند تا سرمایه های بر زمین مانده به تعبیری زنده شده و در اختبار دانش آموزان قرار گیرد. مدیر کل نوسازی مدراس استان البرز همچنین ار افتتاح دو پروژه با مشارکت بنیاد برکت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: ارزش ریالی این پرژوه ها که هفته آینده در دو روستای ساوجبلاغ به بهره برداری می رسد حدود شش میلیارد تومان است. بهرامی افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر در روستای سرخاب و مدرسه ۲۴ کلاسه ای در زمین سه هزار و ۱۰۰ متری در روستای لشگر آباد با حضور مسئولان قابل افتتاح خواهد بود.
وی تصریح کرد: بنیاد برکت در گذشته نیز به یاری اداره کل نوسازی شتافته بود که حاصل آن افتتاح مدرسه سه کلاسه در نظرآباد و دو مدرسه هشت کلاسه در شهرستان ساوجبلاغ بوده است. مدیر کل نوسازی مدراس استان البرز اعلام کرد: خوشبختانه این بنیاد در دو پروژه دیگر شامل مدرسه سه کلاسه در اشتهارد و مدرسه ۹ کلاسه در لشگرآباد ساوجبلاغ مشارکت خواهد داشت. بهرامی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه حضور خیران مدرسه ساز در همکاری با اداره کل نوسازی مدارس البرز برکات قابل توجهی را به دنبال داشته است، اظهار داشت: با وجود پروژه های نیمه تمام موجود در استان انتظار حضور خیران را برای یاری بیشتر در تکمیل این پروژه ها داریم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود