30 شهریور 1393
شماره خبر: 129684

مدرسه 24 کلاسه مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدرسه 24 کلاسه مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد افتتاح شد


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز گفت: در صورت سکونت شهروندان در تمامی منازل مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد نیازمند ساخت 100 مدرسه هستیم.
آیین افتتاحیه مدرسه 24 کلاسه مسکن مهر پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان نوسازی استان البرز در شهر جدید هشتگرد افتتاح شد. علی بهرامی مدیرکل نوسازی و تجیهز مدارس استان البرز در حاشیه افتتاح این مدرسه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مدرسه 24 کلاسه با پنج هزار متر مربع زیربنا با مشارکت شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و اداره کل نوسازی مدارس استان البرز ساخته شده است. وی ادامه داد: این مدرسه به صورت دو نوبته در مقطع ابتدایی برای دانش آموزان دختر و پسر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مدیرکل نوسازی و تجیهز مدارس استان البرز با بیان اینکه در شهر جدید هشتگرد 50 هزار واحد مسکن مهر ساخته خواهد شد، اعلام کرد: به ازای هر 500 واحد مسکن نیازمند ساخت یک مدرسه هستیم و اگر ساخت واحد های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد در دو سال آینده به اتمام برسد این منطقه نیامند 100 مدرسه خواهد بود.
بهرامی گفت: برای سال تحصیلی جدید خوشبختانه با افتتاح این مدرسه 24 کلاسه مشکل ساکنان این بخش در مقطع ابتدایی رفع خواهد شد و طی دو ماه آینده پنج مدرسه دیگر به تعداد مدارس شهر جدید افزوده خواهد شد. وی همچنین از کلنگ زنی پروژه ساخت هنرستان با کمک مجمع خیران مدرسه ساز ساوجبلاغ پس از این آیین خبر داد و اظهار داشت: این هرنستان 22 کلاسه خواهد بود و مراحل ساخت آن را خیران تقبل کرده اند. مدیرکل نوسازی و تجیهز مدارس استان البرز اعلام کرد: برای سال تحصیلی جدید 16 مدرسه با 147 کلاس درس و یک استخر تحویل آموزش و پرورش استان شده است و تا دو ما آینده نیز پنج مدرسه دیگر پس از تکمیل در شهر جدید هشتگرد تحویل آموزش و پرورش خواهد شد. بهرامی همچنین از افتتاح مدرسه سه کلاسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) برای فردا دوشنبه خبر داد و تصریح کرد: فردا همزمان با 16 استان کشور 151 کلاس درس توسط بنیاد برکت افتتاح می شود. وی در پایان اظهار داشت: مدرسه یاد شده در استان البرز در مقط ابتدایی و در روستای قلعه آذری شهرستان نظرآباد افتتاح می شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود