15 آبان 1391
شماره خبر: 14420

خانواده های موفق دانش آموزی در البرز تجلیل می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

خانواده های موفق دانش آموزی در البرز تجلیل می شوند

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: مراسم بزرگداشت هفته‌ خانواده و تجلیل از خانواده ها موفق دانش‌آموزان در البرز برگزار می شود.
حمیدرضا آقاصفری با اعلام این خبر اظهار داشت:با هدف توسعه‌ مشارکت‌های مردمی و خانواده، مراسم روز ملی خانواده، 25 ذی الحجه (شنبه 20 آبانماه) در راستای اجرای برنامه های تحولی وزارت آموزش وپرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین و با هدف تحکیم بنیان خانواده و تقویت نقش و جایگاه اولیا دانش آموزان در نظام تعلیم و تربیت برگزار می شود. وی افزود: برنامه های متنوع هفته خانواده از تاریخ 20لغایت 26آبان ماه براساس شیوه‌نامه‌ انتخاب خانواده های موفق برگزار و از خانواده‌ های منتخب دانش‌آموزان، تجلیل خواهد شد.
همچنین این مراسم با بهره‌مندی از ظرفیت های خانواده های دانش‌آموزان و با حضور مسئولان استانی و بر اساس روز شمار هفته خانواده به‌صورت متمرکز برگزار می شود.
آغاز صدور پروانه صید و شکار در شهرستان ساوجبلاغ
مدیر اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ از صدور پروانه عادی شکار پرندگان از آبان ماه سالجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل، دارندگان اسلحه شکاری ساچمه زنی مجاز که دارای جواز حمل و نگهداری سلاح و دفترچه شناسایی شکارچیان هستند می توانند به صید یا شکار بپردازند. حمیدرضا لشگری با بیان اینکه امسال پروانه شکار پرندگان خشکزی و آبزی نیز مجزا صادر می شود، گفت: دارندگان پروانه شکار می توانند با مراجعه به اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ اقدام به خرید پروانه عادی شکار پرندگان وحشی نمایند مدیر اداره محیط زیست ساوجبلاغ گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ با مشاهده شکارچیان غیرمجاز که فاقد پروانه شکار هستند برخورد جدی نموده و هرگونه تخلف در این زمینه را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد نمود.
کارکنان ندامتگاههای استان البرز خون اهدا کردند
سید ابوالقاسم علوی مدیرکل زندانهای استان البرزدر این عمل خداپسندانه که با حضور جمع کثیری از کارکنان اداره کل و زندانهای استان انجام شد یادآور شد: با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان انتقال خون استان البرز که در جلسه شورای بسیج تصویب شده بود این برنامه در محل اداره کل برگزار شد که با استقبال بی نظیر کارکنان آقا و خانم ، سربازان وظیفه و حتی اربابان رجوع همراه بود. وی مهمترین فایده اهدای خون را نجات زندگی و کسب رضایت الهی و از فواید دیگر آن آگاهی از سلامت جسمانی دانست و افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران که مدیون خون شهداست ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها به نقطه‌های پیشرفت و ترقی دست یافته و وظیفه همه ماست که این پیشرفت‌ها را مضاعف کنیم.
اردوی زیارتی سیاحتی با حضور سربازان وظیفه در ندامتگاه کرج برگزار شد
در راستای ارتقاء سطح معنوی و روحی سربازان وظیفه اردوی زیارتی – سیاحتی ویژه سربازان یگان حفاظت ندامتگاه کرج با حضور برگزار شد. علیمحمدی مدیر ندامتگاه کرج با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای ارتقاء سطح کیفی سربازان وظیفه اردوی یک روزه قم و جمکران با حضور 40تن از سربازان وظیفه برگزار شد ، در این اردو ابتدا جهت زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اعزام و سپس بعد از حضور در مسجد جمکران اقدام به برپایی اعمال مخصوص مسجد جمکران کردند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود