29 تیر 1394
شماره خبر: 145770

۷۰ پایگاه در طرح اوقات فراغت دانش آموزان البرزی مشارکت می‌کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

۷۰ پایگاه در طرح اوقات فراغت دانش آموزان البرزی مشارکت می‌کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه ۷۰پایگاه فعال طرح اوقات فراغت در البرز وجود دارد٬ گفت: طرح اوقات فراغت در قالب بوستان نماز و بوستان معرفت در البرز برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی با اشاره به اینکه احکام مبلغانی که برای ایام ماه مبارک رمضان به استان البرز عازم شده بودند آماده شده است، اظهار داشت: بعد از اخذ احکام مبلغان به استان قم بر می‌گردند. وی افزود:با توجه به اینکه مقداری از فصل تابستان در ماه مبارک رمضان بود فعالیت‌های تابستانی پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزی از اول مرداد سال جاری آغاز می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر اینکه باید اوقات فراغت دانش آموزان را با برنامه‌های غنی پر کنیم، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها باید در بخش‌های مختلف دینی، قرآنی، فرهنگی و هنری و با مطالب غنی به دانش آموزان ارائه شود. وی با اشاره به اینکه بحث برگزاری دوره‌های آموزشی برای روحانیون مستقر نیز در دستور کار است که در این ایام انجام می‌شود، تصریح کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان نیز در این برنامه‌های آموزشی حضور پیدا می‌کنند. حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی با بیان اینکه در حال حاضر 70پایگاه فعال در البرز وجود دارد که در برخی از آن‌ها طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار می‌شود، یادآور شد: طرح اوقات فراغت در دو قالب بوستان نماز و بوستان معرفت برگزار می‌شود. وی عنوان کرد:بوستان معرفت ویژه دانش آموزان مقطع دبیرستان و بوستان نماز مخصوص دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی است.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود