12 تیر 1391
شماره خبر: 8475

اجرای طرح بوستان نماز ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجرای طرح بوستان نماز ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از اجرایی شدن طرح بوستان نماز ویژه دانش‌آموزان ابتدایی البرز در تابستان سال جاری خبر داد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی اظهار داشت: توسعه فرهنگ دینی و مذهبی در بین نوجوانان و کودکان باید از همان دوران کودکی صورت پذیرد تا آنان در دوران جوانی با این مهم آشنا شده و انس گرفته باشند. وی ادامه داد: ترویج فرهنگ نماز نیز یکی از اقداماتی است که باید کودکان ما با این مهم آشنا شده و انجام این فریضه الهی را از مهم‌ترین کارهای خود بدانند. این مسئول گفت: خانواده نیز نقش اساسی در ترویج فرهنگ نماز در بین نسل امروز دارد لذا والدین با خواندن نمازهای سر وقت می‌توانند ما در رسیدن به اهدافمان یاری دهند. مسعودی در ادامه سخنان خود به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان اشاره کرد و گفت: در برنامه‌های تابستانی نیز می‌توانیم برنامه‌های مذهبی و دینی را داشته باشیم تا هم بتوانیم در ترویج مسائل مذهبی در بین نوجوانان و جوانان گام برداریم و هم اینکه جوانان و به ویژه نوجوانان را نسبت به وظایف دینی خود آشنا کنیم. وی افزود: در این راستا در تابستان سال جاری 60 هسته فرهنگی به منظور اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در البرز فراهم شده است که از این تعداد تاکنون 30 هسته فرهنگی فعال شده است. مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده مابقی این هسته‌های فرهنگی نیز طی چند روز آینده فعالیت خود را در البرز آغاز خواهند کرد.
مسعودی تأکید کرد: البته این هسته‌های فرهنگی بیشتر برای جوانان و دانش‌آموزان دوره دبیرستان در نظر گرفته شده است. وی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح بوستان نماز ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در این استان اشاره کرد و افزود: این طرح با کمک مبلغان در ایام تابستان اجرایی خواهد شد.
1300 مبلغ در استان البرز فعالیت دارند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ابرز در ادامه سخنان خود از فعالیت بیش از 1300 مبلغ دارای پروانه در این استان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس آمار موجود از این تعداد 472 نفر مبلغه هستند.
اعزام روحانی به روستاها از مهم‌ترین اقدامات تبلیغات اسلامی
مسعودی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف تبلیغات اسلامی اعزام روحانی به روستاهاست که استان البرز هم‌اکنون 46 روحانی مستقر در روستاهای جمعیت بالای 2هزار نفر را دارد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود