12 مرداد 1394
شماره خبر: 146666

حدود 30 هزارتراکت و فراخوان جشنواره رضوی در کشور توزیع شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حدود 30 هزارتراکت و فراخوان جشنواره رضوی در کشور توزیع شد


عضو دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی از چاپ و توزیع 29 هزار و 800 تراکت، پوستر و فراخوان این جشنواره در سطح کشور خبرداد.
علی مصطفی حفاری افزود: از آغاز فراخوان این جشنواره 15 هزار برگ تراکت، 13 هزار و 500 فراخوان و یک هزار و 300 پوستر توسط دبیرخانه این جشنواره چاپ و در سطح البرز و دیگر استان های کشور توزیع شده است. وی اظهار داشت: فراخوان ها و پوسترهای تهیه شده به ادارات کل ارشاد سراسر کشور و ادارات کل استان البرز و ادارات کل کتابخانه های عمومی کشور ارسال شده است.
وی ادامه داد: تراکت های این جشنواره توسط نمایندگی نشریات سراسری و استانی در کیوسک های مطبوعاتی و همچنین در نماز جمعه های سراسر استان توزیع شده است.
پاسخنامه های پستی شرکت در جشنواره رضوی زودتر ارسال شود
عضو دبیرخانه پنجمین جشنواره نهضت ملی کتابخوانی رضوی از علاقمندان شرکت در این جشنواره خواست تا پاسخنامه های پستی خود را هر چه زودتر ارسال کنند. وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال پاسخنامه ها به دبیرخانه این جشنواره تا 20 مرداد ماه جاری می باشد، گفت: افرادی که پاسخنامه های خود را به صورت پستی ارسال می کنند، بایستی پاسخنامه های خود را حداقل دو روز قبل از این تاریخ ارسال کنند تا مجاز به شرکت در جشنواره شوند. وی همچنین از شرکت کنندگانی که از یک ارگان و یا بخش خاص در این جشنواره شرکت می کنند خواست تا پاسخنامه های خود را به صورت یک بسته پستی ارسال کنند تا تصحیح آن برای اعضای دبیرخانه جشنواره سهل تر باشد. وی که مسوول توزیع کتاب و اقلام جشنواره رضوی نیز می باشد، اظهار داشت: کتاب حکمت های رضوی در سامانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بارگذاری شده و کسانی که تا کنون موفق به دریافت کتاب این جشنواره نشده اند می توانند یا از طریق بازیابی در سایت جستجوگر گوگل و یا سامانه گوگل این کتاب را به صورت اینترنتی دریافت کنند. حفاری ادامه داد: پاسخنامه های آن نیز در همین سامانه نیز موجود می باشد و شرکت کنندگان می توانند پاسخنامه ها را یا به صورت اینترنتی و یا پستی ارسال کنند که در صورت ارسال اینترنتی تا پایان روز 20 مرداد ماه می توانند پاسخنامه ها را بفرستند. وی همچنین به جوایز این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: منتخبان برتر این جشنواره 32 نفر می باشند که به هشت نفر اول مبلغ 15 میلیون ریال کمک هزینه سفر به عمره مفرده، هشت نفر دوم هشت میلیون ریال کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و 16 نفر نیز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ دو میلیون ریال دریافت می کنند. وی شرکت بسیار مناسب و پرشور علاقمندان به این جشنواره از استان های مختلف قدردانی کرد و افزود: مردم آذربایجان شرقی از این جشنواره استقبال خوبی داشته و پاسخنامه های مناسبی ارسال کرده اند. آیین اختتامیه این جشنواره عصر روز 25 مرداد ماه همزمان با دهه کرامت در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار خواهد شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود