19 مرداد 1394
شماره خبر: 147093

مشارکت فعال ادارات و دستگاه های استان با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مشارکت فعال ادارات و دستگاه های استان با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی


موسسه سرم سازی رازی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال حدود 200 پاسخنامه درجشنواره کتابخوانی حکمت های رضوی شرکت کردند.
محمد طاهری معاون فرهنگی مطبوعاتی این اداره گفت: طی مکاتبه با ادارات و دستگاه های اجرایی استان درخواست شد کارکنان دستگاه ها با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در این برنامه فرهنگی و ارزشی ملی مشارکت فعال داشته باشند که ارسال پاسخنامه های تکمیل شده حکایت از مشارکت فعال کارکنان ادارات و دستگاه های سطح استان در این جشنواره دارد. وی افزود: وصول 95پاسخنامه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و 100 پاسخنامه از موسسه سرم سازی رازی در هفته جاری نشان از مشارکت فعال ادارات استان در این مسابقه کتابخوانی دارد.
دبیر خانه جشنواره کتابخوانی حکمت های رضوی ضمن دعوت از کارکنان سایر ادارات و دستگاه های استان ، مشتاقانه منتظر شرکت آنان در این جشنواره کتابخوانی است. محمد طاهری گفت: مهلت ارسال پاسخنامه به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی حکمت های رضوی 20 مرداد 1394 است واین زمان تمدید نخواهد شد. علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا این تاریخ پاسخنامه های تکمیل شده را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز یا از طریق پست الکترونیک به نشانی اینترنتی razavi_alborz@yahoo.com ارسال نمایند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود