26 مرداد 1394
شماره خبر: 147363

برگزاری آیین پایانی جشنواره کتابخوانی رضوی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری آیین پایانی جشنواره کتابخوانی رضوی در البرز


پنجمین جشنواره کتابخوانی حکمت های رضوی با معرفی برترین ها در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در کرج به کار خود پایان داد.
مدیرکل دفترهماهنگی اموراستان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین به بیان گوشه هایی اززندگانی با برکت حضرت امام رضا (ع) پرداخت و گفت: گفتمان و زندگانی آن امام همام الگویی ارزشمند و والا برای جامعه انسانی است. محمدمهدی احمدی گفت: بهره گیری ازرفتار و سبک زندگی امام رضا (ع) موجب رشد و تعالی جامعه انسانی و اسلامی می شود.
وی به شاخص های مناظره در حکمت رضوی اشاره کرد وافزود: مشخص بودن موضوع، وجود پشتوانه عقلانی ، ارایه منبع در مناظره، شناخت بنای فکری طرف مقابل ، داشتن سعه صدر و انصاف و اعتقاد بر آزاد اندیشی از جمله شاخص های یک مناظره منطقی در فرهنگ رضوی می باشد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دراین آیین اعلام کرد که به دنبال فراخوان دبیرخانه جشنواره درسال جاری، 10 هزارپاسخنامه از سراسر کشور و دیگر مناطق جهان دریافت کردیم که حدود شش هزار پاسخنامه صحیح بود. سید موسی حسینی کاشانی گفت: سووالات این جشنواره ازمتن کتاب حکمت های رضوی انتخاب شده بود که مردم استان البرزبا ارایه بیش ازچهارهزار پاسخنامه، بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشتند. وی افزود: پس ازالبرز، استان های تهران، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین ارسال پاسخنامه را به دبیرخانه جشنواره به خود اختصاص دادند. در پایان این جشنواره به صاحبان 24 پاسخنامه داخلی و یک پاسخنامه خارجی با قید قرعه جوایزی اهداء شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود