12 شهریور 1394
شماره خبر: 148382

بررسی موضوع عکس و ادبیات در چهل و دومین کارگروه نقد عکس خانه عکاسان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بررسی موضوع عکس و ادبیات در چهل و دومین کارگروه نقد عکس خانه عکاسان


ویژه برنامه های کارگروه نقد عکس خانه عکاسان حوزه هنری استان البرز که چندی است با هدف بررسی موشکافانه هنر عکاسی عکاسان البرزی و با حضور هنرمندان جوان و پیشکسوت این عرصه و با هدف تعالی و ارتقای دانش عکاسی این هنرمندان برگزار می شود.
در چهل و دومین روز از برپایی خویش موضوع "ادبیات در عکاسی" را بهانه این گردهمایی قرار داده تا سرکار "خانم اسماعیلی"از اساتید خوش نام ادبیات نقاط آمیختگی عکس و ادبیات،این دو هنر متعالی را بازگو نماید. این سلسله نشست ها با در بر گرفتن موضوعات مختلف و متنوع هنر عکاسی و با دعوت از اساتید مطرح فن عکاسی بر آن است تا با بررسی آثار عکاسان البرزی در ارتقای دانش ایشان و ایجاد ارتباط با سایر علوم مرتبط با هنر عکاسی قدم بردارد. ضمن اعلام زمان نشست چهل و دوم کارگروه نقد که یکشنبه 15 شهریور ماه 94 و از ساعت 16 برگزار میگردد،گفتنی است این نشست ها دوبار در ماه و به میزبانی حوزه هنری استان البرز در نگارخانه سوره حوزه هنری واقع در کرج،ضلع جنوبی میدان نبوت،کوچه میلاد 4 ،حوزه هنری استان البرز برگزار و میزبان هنرمندان این عرصه خواهد بود.
شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های در حال انجام حوزه هنری میتوانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود