14 شهریور 1394
شماره خبر: 148449

۳۵۰۰ گفتمان دینی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 ۳۵۰۰ گفتمان دینی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های البرز برگزار می‌شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه در سال جاری ۳ هزار و ۵۰۰ گفتمان دینی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود، گفت: ترویج عفاف و حجاب، پاسخ به شبهات دانش‌آموزان و بررسی معضلات اجتماعی در این گفتمان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی با بیان اینکه نباید از فضای مجازی غافل شد چرا که این فضا فرصت مغتنمی در دنیای امروزی است، اظهار داشت: برای روحانیون مستقر در استان البرز در شبکه‌های اجتماعی مجازی، فضایی به منظور به منصه ظهور گذاشتن برنامه‌ها در ابعاد مختلف دینی و فرهنگی تشکیل داده شده است. وی با اشاره به اینکه سایتی برای جمعیت بانوان فرهیخته استان به منظور ارائه دیدگاه و برنامه‌های این قشر راه‌اندازی شده است، افزود: درصدد هستیم از فضای مجازی بهترین و بیشترین استفاده را ببریم چرا که جوانان امروزه بییشترین استفاده را از این فضا می‌برند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر اینکه برگزاری گفتمان‌های دینی در حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس به خصوص در مقاطع تحصیلی دبیرستان از جمله امور در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌های کشور است که این مهم به خوبی در البرز اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح مورد استقبال چشمگیر دانشجویان، طلاب و دانش آموزان در سطح استان البرز قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه ترویج عفاف و حجاب، پاسخ به شبهات دانش آموزان در بخش‌های مختلف و زمینه‌های گوناکون همچنین بررسی معضلات اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد در این گفتمان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: امسال در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های استان 3 هزار و 500 و در مدارس 7 هزار گفتمان دینی برگزار می‌شود.


منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود