22 شهریور 1394
شماره خبر: 148979

عرضه 20 هزار عنوان کتاب درششمین نمایشگاه کتاب البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

عرضه 20 هزار عنوان کتاب درششمین نمایشگاه کتاب البرز


سید موسی حسینی کاشانی در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب درراستای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سراسر کشور انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا شد نمایشگاه کتاب البرز درشهریور ماه که بهترین زمان برگزاری نمایشگاه کتاب است برگزار شود. حسینی‌کاشانی ادامه داد: براین اساس شاهد برپایی نمایشگاه کتاب استان از 21 الی27 شهریور ماه در محل نمایشگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز هستیم. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: البرز در زمینه تولید کتاب ششمین استان کشور است و ناشران مطرح بسیاری در این استان فعالیت دارند. وی تصربح کرد: درحال حاضر بیش از 95 ناشر درمناطق مختلف استان فعالیت دارند که تا کنون 850 عنوان کتاب را به چاپ رسانده‌اند. حسینی‌کاشانی با توضیح وضعیت ششمین نمایشگاه کتاب استان گفت: درنمایشگاه ششم، 20 هزار عنوان کتاب در 140 غرفه درمعرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
این مسئول افزود: علاوه بر غرفه کتاب‌ها، 60 غرفه نیز نوشت افزار، رسانه‌های دیجیتال و نرم افزار عرضه می‌کنند‌. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ابراز کرد: دردل این نمایشگاه برنامه‌های جنبی متنوعی جای داده شده که از میان آنها می‌توان به نشست های علمی، جلسه نقد کتاب ،رونمایی از چندین عنوان کتاب اشاره کرد. وی اظهار کرد: امسال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج مدیریت اجرایی این نمایشگاه را به عهده گرفته که این امر در راستای تمرکز زدایی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری استان وبه فعلیت رساندن توانمندی‌های ادارات شهرستانی ارشاد است. وی در پایان گفت: دراین نمایشگاه مشارکت بخش خصوصی نیز به نسبت سال‌های گذشته محسوس‌تر است و امید است این روند در سال‌های آینده تقویت شود.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود