1 مهر 1394
شماره خبر: 149668

آغازتعلیم و تربیت که یک آیین وجشن ملی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 آغازتعلیم و تربیت که یک آیین وجشن ملی است


مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با حضور در مراسم استانی جشن بازگشایی مدارس گفت : دانش آموزان باید برای کسب علم بکوشند و در راه اعتلا و آبادانی کشور گام بردارند.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه 3کرج در مراسم استانی جشن شکوفه ها که در آموزشگاه یادگار امام ( ره ) برگزار گردید ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید گفت : روز آغاز تعلیم و تربیت یک آیین ملی است و نشاط، شادابی و پویایی ویژه ای جامعه را فرا خواهد گرفت. رستمی ادامه داد: همچنین این رویداد ملی در شروع سال تحصیلی مصادف با هفته دفاع مقدس می باشد که ما امنیت، آسایش، استقلال و عزت این سرزمین را مرهون شهدا هستیم. وی گفت: در ناحیه 3کرج یکصد هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که قریب 50 درصد در دوره ابتدایی تحصیل می کنند.
مدیرآموزش وپرورش ناحیه3کرج خاطرنشان کرد: نونهالان با آمدن به مدارس جامعه را عطراگین نموده اند و به دنبال اولین وظیفه خود که همان کسب علم است می روندودانش آموزان باید برای کسب علم بکوشند و در راه اعتلا و آبادانی کشور گام بردارند تا در آینده هم برای خود و هم برای مملکت افراد مفیدی باشند. وی با اشاره به وظایف والدین و معلمان در برابر دانش آموزان اظهارکرد: باید برای علم و علم آموزی ارزش قایل شد وزمینه تحصیل بهتر دانش آموزان را فراهم نمود.



منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود