24 دی 1394
شماره خبر: 156554

افتتاح دیوار مهربانی در ماهدشت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

افتتاح دیوار مهربانی در ماهدشت


به همت اداره و انجمن بهشت با حضور حیدرپور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، بزرگمهر سرپرست اداره ارشاد ماهدشت، اسدی مدیر استخر ارم و خانم قاسمی مدیر انجمن بهشت و خانواده های فهیم وشریف ماهدشت دیوار مهربانی ماهدشت افتتاح شد.
بزرگمهر سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ماهدشت در افتتاح دیوار مهربانی ماهدشت گفت : در هفته های گذشته * دیوارهای مهربانی *دیوارهایی که مردم برخی شهرها به صورت خودجوش ایجاد کرده اند تا هر کس، لباسهایی را که لازم ندارد به جالباسی هایی که روی دیوار نصب شده آویزان می کنند تا نیازمندان، بر حسب نیازشان، لباسها را بردارندو استفاده نمایند ، کاری مهربانانه، انسانی و خداپسندانه .
همه به یاد داریم که شاعر ایران زمین سعدی بزرگ گفته: بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرندچو عضوی به درد آوردروزگار دگر عضوها را نماند قرار برآن شدیم تا همچون مردمان خوب و با احساس اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران اسلامی دیوار مهربانی ماهدشت را با جمله ساده ای * اگر نیاز داری بردار و اگر نیاز نداری بذار * که این روزها بر بسیاری از دیوارهای این مرز و بوم نقش بسته به نیازمندان به دور از هرگونه ریا و تزویر و خودستایی تقدیم نمائیم .. بزرگمهر اظهار داشت :یکی از توصیه های دینی ،کمک به همنوع و حفظ آبروی آن ها به دور از ریا و منت است که از دیرباز در فرهنگ ایرانیان جای خود را باز کرده و چنین حرکات مردمی در جامعه امروزی نیز نشان از حس نوع دوستی و همیاری با مستمندان و نیازمندان است که این فرهنگ در میان مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد. بزرگمهر در پایان از همه عزیزانی که در برپایی این حرکت خدایی ، از انجمن بهشت تا خانواده های محترم و شریفی که با آوردن البسه و . . . ما را در این امر یاری نمودند تشکر وقدردانی می نمایم .

ميهمان
پاسخ 24/10/1394 - 09:44 ایرج امین پور
بسیار حرکت خوب و خدایی است به همه زحمتکشان خسته نباشید و خدا قوت می گویم .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود