7 آذر 1391
شماره خبر: 15667

امروز فاصله جبهه حق و باطل بسیار کم است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

امروز فاصله جبهه حق و باطل بسیار کم است

سپیدار آنلاین: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: امروز فاصله جبهه حق و باطل بسیار کم شده است و باید مراقب باشیم گرفتار دسیسه و توطئه های شوم دشمنان نشویم.
سردار بهرام حسینی مطلق در گردهمایی بسیجیان حوزه چهار حضرت رسول اکرم(ص) سپاه امام حسین(ع) ناحیه کرج که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، با بیان اینکه امروز فاصله جبهه حق و باطل بسیار نزدیک است، اظهار داشت: امروز این پیام که بسیج امتداد عاشورا است را خوب گرفته ایم و بسیجیان ما هم با همان اخلاص و صداقت با ولایت شناسی بسیار عالی و شناخت بهتر، به امام خود لبیک گفتند و تاکنون در امتحانات های مختلف جواب پس داده اند. وی اظهار داشت: ما از واقعه کربلا و عاشورا الگو گرفته ایم و به همین دلیل است که امروزه به بسیج می بالیم و امید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و امروز این الگو به خارج از ایران نیز صادر شده است. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: غزه نمونه ای بود که برای ایران افتخار آفرید به دلیل اینکه مقاومت فرهنگ و پیام عاشورا است آنها هم مقاومت کردند و شهید دادند و سرانجام دشمنان و مستکبران را به تسلیم وا داشتند. حسینی مطلق با بیان اینکه کسانی که از فرهنگ انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته اند کارهای غیرممکن را ممکن کرده اند، اضافه کرد: بیعت ما عضویت در لشکر مخلص خدا است و حضور در بسیج یعنی حمایت از دین تا پای جان و همه مردم در این عرصه ها فعال هستند. وی تصریح کرد: درست است عاشورا امتداد پیدا کرده است اما جبهه باطل هم امتداد پیدا کرده است و با اشکال گوناگون و در جبهه های مختلف در حال فعالیت است و در حال یارگیری و انجام توطئه های مختلف است. وی تاکید کرد: اگر می خواهیم حسینی بمانیم باید هوشیار باشیم و باید مراقب باشیم که گرفتار دسیسه و توطئه های شوم دشمنان نشویم و همچنین باید مراقب تغییر روش دشمنان باشیم. حسینی مطلق با اشاره به اینکه ایران با وجود رهبری آگاه و با بصیرت مسیر خوبی را پیش گرفته است، اضافه کرد: انتخابات نزدیک است باید مراقب باشیم و حرف های افراد مختلف را با سخنان رهبر معظم انقلاب بسجنیم و سپس تصمیم گیری کنیم. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تصریح کرد: برگزاری این تجمع و گردهمایی ها در این ایام سبب شده تا این مسیری را که انتخاب کرده ایم گمراه نشویم و در مسیر ماندن خود تاکید کنیم.
بسیج امتداد عاشورا است
وی گفت: امسال نیز توفیقی بود که روز بسیج با روز عاشورا همزمان شد که این امر اتفاق نادر بود و این اتفاق باعث شد تا حادثه عاشورا و ادامه دادن این نهضت را راحتر حس کنیم و متوجه شویم که بسیج امتداد عاشورا است. وی در ادامه سخنرانی خود در خصوص واقعه عاشورا صحبت کرد و گفت: امروز که در جهان اسلام از دین و دیناری صحبت می کنیم مدیون حادثه عاشورا هستیم و باید تلاش کنیم که دین خود را حفظ کنیم. حسینی مطلق اظهار داشت: هیچ حادثه ای دیگر نمی تواند دین خدا را محو کند ولی همواره در معرض امتحان های مختلف هستیم. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: برای همه افراد قیام عاشورا درس و پیام داشت و دشمنان اسلام شدیدترین تحریم ها را که آب بود در این روز به کار گرفتند و بدترین تحریم ها را در حادثه عاشورا داشته ایم ولی این روز برای همه مسلمانان و آزادی خواهان درس داشت.
گردهمایی بسیجیان حوزه چهار حضرت رسول اکرم سپاه امام حسین ناحیه کرج
گردهمایی بسیجیان حوزه چهار حضرت رسول اکرم سپاه امام حسین ناحیه کرج با حضور بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و مسئولان لشگری در سالن جاسبی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. نوری فرمانده سپاه ناحیه یک کرج و سردار بهنام حسینی مطلق فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در این گردهمایی صحبت کردند.
مداحی و گروه سرود دانش آموزان مقطع راهنمایی و همچنین اهدا هدایای به بسیجیان نمونه استان البرز از دیگر حاشیه های این مراسم بود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود