15 اسفند 1394
شماره خبر: 159797

حواشی و متن سومین روز از اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حواشی و متن سومین روز از اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر در البرز


سومین روز از اکران فیلم های منتخب حوزه هنری از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما هجرت، در حالی به کار خود پایان داد که باز آثار همیشه پر بحث و پر حاشیه مسعود ده نمکی حرف و ها و حدیث های مختلفی را هنگام اکران میان مردم مشتاق شرکت کننده ایجاد کرد.
رسوایی 2 یا نام مسعود ده نمکی هر کدام موثر بود اما توانست سالن های سینما هجرت را مملوء از جمعیت نماید و حتی برخی تماشاگران مجبور به تماشای فیلم در حالت ایستاده شدند تا بازهم ده نمکی در بخش مخاطب ویژه عمل نماید و سالن سینما هجرت با وجود داشتن بیش از 800 صندلی پذیرای مخاطب باز شرمنده حضور جمعیت زیاد مشتاق برای تماشای فیلم باشد. هرچند در خلال نقد "رسوایی 2" توسط استاد جبار آذین، حاضرین در این نشست زبان به نقد گشودند و گویی انتظار بیشتری از فیلم جز نام مطرح بازیگران آن داشتند، اما سالن مملوء از جمعیت هجرت علاوه بر تلاش مجریان برگزاری اکران منتخب حکایت از ویژگی خاص آثار ده نمکی برای مخاطبان داشت. "رسوایی 2" زندگی یک روحانی متدین و متعهد به نام حاج یوسف را روایت میکرد. حاج یوسف با دیدن آسیب های اجتماعی این شهر فرضی سعی در انظار مردم و مسئولین شهر را دارد و گفت همه ما مجرمیم اما دستگیر نشده ایم و با جمله ای که «تا خدا تکانتان نداده است به خودتان تکانی بدهید»، حواشی زندگی اش توسط خبرنگاری شروع شد و به رسوایی دیگر دامن زد که با شایعه وقوع زلزله و عذاب الهی در بین مردم بر سر زبان ها افتاد و همین امر باعث طرد شدن دوباره او از شهر شد. اکران منتخب فیلم های حوزه هنری از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر امشب با اکران فیلم ویژه بادیگارد آخرین فکر "ابراهیم حاتمی کیا" ادامه خواهد داشت و تا شنبه 16 اسفند پذیرای مردم هنر دوست البرزی خواهد بود. عزیزان مشتاق به تماشای فیلم های جشنواره میتوانند برای تهیه بلیط و تماشای فیلم های منتخب از مراکز ذیل اقدام به تهیه بلیط نمایند: "حوزه هنری استان البرز واقع در میدان نبوت به سمت خیابان مطهری کوچه میلاد 4، حوزه هنری استان البرز"
"گیشه ی فروش بلیط سینما هجرت در میدان مرکزی شهر کرج"
"کافه کتاب سما به آدرس کرج، بلوار امام زاده حسن(ع)، بین مصلای کرج و چهارراه مصباح "
شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های درحال انجام حوزه هنری میتوانندبه پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود