30 فروردین 1395
شماره خبر: 161443

6200 اصله درختچه ، گل و گیاه درکتابخانه های کرج کاشته شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

6200 اصله درختچه ، گل و گیاه درکتابخانه های کرج کاشته شد


به منظور زیبا سازی محیط بیرونی و داخلی در کتابخانه های این شهر با همکاری سازمان زیبا سازی شهرداری کرج 6200 اصله درختچه، گل و گیاه کاشته شد.
مهندس حسین ذکریاپور با اعلام این خبر گفت: با همکاری سازمان زیبا سازی شهرداری کرج و مدیر عامل فرهنگی این سازمان جناب آقای مهندس زین العابدینی عملیات مرمت و طراحی و کاشت گل و درختچه باغچه کتابخانه های عمومی علامه حلی به تعداد 600 اصله و در کتابخانه آیت الله طالقانی تعداد 3560 اصله درختچه و همچنین در کتابخانه شهیدان نصیری نیز تعداد 2100 اصله که در مجموع به تعداد 6200 اصله درختچه، گل و گیاه کاشته شد. رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کرج در ادامه افزود: این بخش از کار با حضور 7 نفر همکار سازمان زیبا سازی مستمرا در طول حدودا 15روز کاری به همراه تجهیزات مانند تراکتور و وانت انجام و با هزینه ای باغ بر 200 میلیون ریال برآورد بصورت رایگان برای کتابخانه ها به اتمام رسید که لازم است از حمایت های مدیرعامل محترم سازمان زیباسازی تقدیر و تشکر نمایم.
مهندس ذکریاپور در ادامه گفت: در بخش های بعدی نیز به موضوعاتی از قبیل زیباسازی دیوارهای بیرونی کتابخانه های عمومی ، محیط های سالن های بخش کودک و سالن های مطالعه کتابخانه های کرج خواهیم پرداخت تا محیطی آرام و دلنشین برای خواندن و مطالعه در کتابخانه ها فراهم شود. گفتنی است کارگروهی به منظور زیباسازی کتابخانه های عمومی با مسئولیت معاون مدیرکل و کارشناسان ستادی اعم عمرانی، فرهنگی، منابع و امور کتابخانه ها و روسای ادارات کتابخانه های عمومی و نظارت مدیرکل کتابخانه های عمومی در سطح ستاد شکل و موضوعات مربوط به این مسئله در این ستاد پیگیری می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود