15 تیر 1395
شماره خبر: 165935

زکات فطریه استان البرز در مراکز برگزاری نماز عید جمع‌آوری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

زکات فطریه استان البرز در مراکز برگزاری نماز عید جمع‌آوری می‌شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: صندوق های جمع آوری زکات فطره در مراکز برگزاری نماز عید سعید فطر در سطح استان مستقر می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعباس مسعودی اظهار کرد: نماز عید سعید فطر راس ساعت هفت صبح در مصلی ها و همچنین برخی مساجد سطح استان البرز برگزار می شود. وی با بیان اینکه میزان زکات فطره برای افرادی که قوت قالب آنها نان است هفت هزار تومان اعلام شده، افزود: این امر برای اشخاصی که قوت قالب آن ها برنج است مبلغ ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: کفاره غیر عمد نیز در سال جاری برای هر روز دو هزار تومان است.
شورای روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد
وی با اشاره به اینکه صندوق های جمع آوری زکات فطره در مراکز برگزاری نماز عید سعید فطر آماده شده است، خاطرنشان کرد: مردم می توانند مبالغ فطریه خود را به این مراکز ارائه دهند. مسعودی گفت: با توجه به فعالیت کثیر و گسترده سازمان تبلیغات اسلامی و عدم شناخت مردم نسبت به این نهاد، شورای روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده تا زمینه اطلاع رسانی بهتر در رابطه با اهم فعالیت های سازمان به مردم فراهم شود. وی با تاکید بر اینکه با توجه به وجود دو مدرسه دخترانه صدرا در استان مطالبات فراوانی نسبت به راه اندازی مدرسه پسرانه ارائه شده است، گفت: متقاضیان فراوانی برای ثبت نام در این مدرسه مراجعه می کنند.
لزوم همکاری آموزش و پرورش برای تشکیل مدارس صدرا در البرز
وی یادآور شد: امید است شورای آموزش و پرورش استان البرز مدرسه ای را به منظور تشکیل مدرسه معارف اسلامی صدرا در اختیار ما قرار دهد. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: بدون شک تشکیل این مدرسه نقش بسزایی در تقویت بنیه علمی و اعتقادی دانش آموزان، جوانان و نوجوانان دارد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود