19 تیر 1395
شماره خبر: 165950

دو معاونت آموزش وپرورش فردیس مقام اول را در البرز کسب کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دو معاونت آموزش وپرورش فردیس مقام اول را در البرز کسب کردند


مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان فردیس گفت: معاونت های پشتیبانی و پژوهشی در بین مناطق و نواحی تابعه اداره کل آموزش وپرورش استان البرز مقام اول را کسب کردند.
فرشته فهمیده افزود: بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش البرز این دو معاونت با کسب امتیاز 100 در ارزیابی به عمل آمده در طول سال تحصیلی 95 مقام اول استانی را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: همچنین دو تن از کارشناسان حقوقی و امتحانات این شهرستان در استان البرز حائز مقام نخست شدند. وی اظهار کرد: این کارشناسان در این ارزیابی توانستند در شاخص های برنامه عملیاتی ، اقدامات مرتبط با برنامه عملیاتی ، برگزاری جلسات توجیهی و کارگاهی برای مجریان، نظارت بر اجرای برنامه، تقدیر از منتخبین ، نواوری و ابتکار رتبه برتر را کسب کنند. وی در ادامه افزود: مراقبت و نظارت کلی بر صدور احکام کارکنان،اختیارات تفویض شده در قالب مقررات مربوط،فراهم کردن تسهیلات ،تلاش برای جذب اعتبارات ،ارائه طرحهای لازم جهت تامین امور رفاهی فرهنگیان،پرورش ارتقا کیفی و کمی فعالیتهای انجام شده از دیگر شاخص های ارزیابی می باشد. وی افزود: برنامه های این اداره در بخش پژوهشی سرمایه گذاری علمی در توسعه ی نیروی انسانی وایجاد خلاقیت در کارکنان،تشخیص اهرم های سریع تغییر توسط فناوری اطلاعات ،فراگیری دانش اطلاعات نوین و بومی سازی آن جهت مدیریت کردن اطلاعات در محیط الکترونیکی ،خلق عملکرد برتر،توسعه کیفیت آمورش همکاران،ایجاد تعهد و رقابت در زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی است. وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های پژوهشی شامل تغییر سبک سنتی تدریس واستفاده از تکنولوژی جدید تابلوهای هوشمند و تولید محتوای آموزشی توسط معلمان و دانش آموزان،برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای انجام پژوهش های بنیادین ،جذب وتربیت پژوهشگران ویژه است.وی گفت:آموزش وپرورش فردیس در نظر دارد تا در سال آینده کیفیت طرح های اقدام پژوهشی را توسعه و خلاقیت های پژوهشی در زمینه های طرح های تحقیقاتی و مقالات را تقویت و آموزش نیروهای انسانی را کیفیت بخشد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود