19 تیر 1395
شماره خبر: 165965

نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به رهنمودهای صریح مقام عظمای ولایت مبنی بر ضرورت برخورد با حقوق‌های میلیونی و پاداش‌های کلان گفت: این سخنان بار دیگر ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی با احدی تعارف و رودربایستی ندارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی امروز اظهار داشت: متاسفانه در هفته‌های اخیر شاهد اخبار نگران‌‌کننده‌ای مبنی بر سوء استفاده عده‌ای از مدیران از غفلت‌ها و عدم نظارت‌ صحیح بودیم.
وی افزود: انتشار فیش‌های حقوقی میلیونی و دریافت پاداش‌های کلان و نامتعارف چند صد میلیونی نشان می‌دهد که در زمینه انجام بازرسی‌های قانونی و نظارت‌های دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها و نهادها و مدیران غفلت و کم‌کاری‌های صورت گرفته است. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: متاسفانه دشمنان قسم‌ خورده اسلام و انقلاب در خارج از کشور و بدخواهان و کینه‌توزان داخلی با شنیدن این اخبار بهانه‌های تازه‌ای برای تداوم توطئه‌ها و دسیسه‌های خود پیدا و مدام مردم را دلسرد می‌کنند. مسعودی گفت: در این شرایط لازم بود که برخوردی قاطع و قانونی با متخلفان صورت گیرد و اگر این اقدام انجام نمی‌شد، اعتماد مردم به نظام و مدیران این نظام که اکثر آنها انقلابی و دلسوز و پاک‌دست هستند، خدشه‌دار می‌شد. وی با اشاره به رهنمودهای رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز باشکوه عید سعید فطر بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای رهبری مردمی، متدین، با ایمان، با اخلاص، صادق، با درایت و بابصیرت است و اگر از وجود مبارک ایشان محروم بودیم، امروز توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران به نتیجه رسیده بود. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: ایشان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر به مردم ایران، افکار عمومی خارجی و به‌ویژه به دشمنان قسم‌خورده خارجی و بدخواهان داخلی بار دیگر نشان دادند که این نظام با احدی تعارف و رودربایستی ندارد و اگر فردی تخلفی انجام دهد، مطابق قانون برخورد قاطع با این متخلف انجام می‌شود. مسعودی ادامه داد: معظم‌له در این سخنان چند واژه و عبارت را استفاده فرمودند که نشان‌دهنده قاطعیت ایشان است، از جمله اینکه حقوق‌ها را نامشروع توصیف و به صراحت و با شجاعت تاکید فرمودند که متخلفان باید عزل شوند. وی در پایان اظهار داشت: با این فرمان صریح رهبری، حجت بر مسؤولان تمام شده و باید با متخلفان برخورد و نتیجه را به مردم اعلام کنند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود