20 بهمن 1393
شماره خبر: 137346

مردم در 22 بهمن پاسخ قاطعی به دشمنان اسلام و انقلاب خواهند داد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مردم در 22 بهمن پاسخ قاطعی به دشمنان اسلام و انقلاب خواهند داد


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: به طور قطع در روز چهارشنبه و همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و انقلابی استان البرز بار دیگر پاسخ قاطعی به دشمنان اسلام و انقلاب خواهند داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی اظهار داشت: مردم استان البرز افرادی با بصیرت و آگاه بوده و رخدادهای داخلی و معادلات بین‌المللی را به خوبی رصد می‌کنند.
وی تصریح کرد: آنها می‌دانند که جمهوری اسلامی در شرایط حساس تاریخی به سر برده و امروز بیش از هر زمان دیگری به حضور گسترده مردم در صحنه و دفاع از اسلام و انقلاب نیاز داریم. این مسئول افزود: در روزهای اخیر مردم ولایی و انقلابی استان البرز به صورت خودجوش برنامه‌ریزی لازم برای حضور در راهپیمایی را انجام داده و شاهد هستیم که خود مردم به دنبال تهیه پلاکادر، پرچم و تصاویر مزین به تمثال مبارک حضرت امام (ره)، مقام عظمای ولایت و شهدای شاخص انقلاب هستند. مسعودی در پاسخ به این پرسش که دلیل اشتیاق مردم برای مشارکت در این مراسم ملی چیست، گفت: مردم می‌دانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط حساس تاریخی به سر برده و بسیاری از قدرت‌های زورگوی غربی به دنبال تضعیف نظام و کشور ما هستند. وی تصریح کرد: همین امر موجب شده تا احساس مسئولیت بیشتری داشته و از این فرصت برای تجدید میثاق با ولایت و پاسخ به توطئه دشمنان استفاده کنند. مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: به طور قطع در روز چهارشنبه و همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و انقلابی استان البرز بار دیگر پاسخ قاطعی به دشمنان اسلام و انقلاب خواهند داد. مسعودی اظهار داشت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت می‌کند که این مردم دست از راه ولایت برنداشته و در برابر تمام توطئه‌های کینه‌توزان ایستادگی می‌کنند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود