26 تیر 1395
شماره خبر: 166430

پنج کتابفروشی در طرح تابستانه خریدکتاب البرزشرکت کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

پنج کتابفروشی در طرح تابستانه خریدکتاب البرزشرکت کردند


معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: پنج کتابفروشی در طرح تابستانه خریدکتاب این استان شرکت کردند.
محمد طاهری افزود: این طرح تابستانه خرید کتاب تا 15 مرداد امسال اجرا و مردم البرز از تخفیف های خرید کتاب این طرح استفاده کنند. وی اضافه کرد: کتابفروشی شهرکتاب کرج، پاتوق کتاب، چیستا، کتابفروشی علامه و کسرایی نو در طرح تابستانه خریدکتاب که جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در البرز به اجرا در می آید، شرکت کردند. وی خاطرنشان کرد: طرح تابستانه خرید کتاب جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و براساس این طرح از 16 تیر تا 15 مرداد 1395 کتاب با 20 الی 25 درصد تخفیف خرید از طریق کتابفروشی های مشارکت کننده به فروش می رسد. وی افزود :هر خریدار می تواند تا سقف یک میلیون ریال از یک کتابفروشی و در صورت نیاز علاوه بر آن تا سقف مبلغ مذکور از چند کتابفروشی خرید نماید و مقدار تخفیف کتابهای عمومی 20 درصد و کتاب های کودکان 25 درصد تخفیف است.
وی گفت: شهروندان برای بهرمندی از تخفیف خرید کتاب تا 15 مرداد به کتابفروشی های مجری طرح مراجعه نمایند. طاهری اظهار داشت : طرح کتابفروشی به وسعت ایران و طرح عیدانه کتاب از جمله طرح هایی بوده که خانه کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق کتابفروشی های سراسر کشور در سال 1394 به اجرا گذاشته و مورد استقبال مردم در استان البرز نیز قرار گرفته است و شهروندان علاقه مند به بهرمندی از تخفیف خرید کتاب این طرح می توانند تا 15 مرداد ماه جاری به کتابفروشی های معرفی شده ، مراجعه کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود