12 مرداد 1395
شماره خبر: 167523

غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن آثار غیرقابل جبرانی برجای می‌گذارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن آثار غیرقابل جبرانی برجای می‌گذارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن آثار غیرقابل جبرانی برجای می گذارد، بر نهادینه شدن فرهنگ ناب محمدی در جامعه اسلامی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره بر اینکه غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن آثار غیرقابل جبرانی را برجای می گذارد، بر نهادینه شدن فرهنگ ناب محمدی در جامعه اسلامی تاکید کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان سعی می‌کنند با تغییر در باورها و ارزش های یک ملت استیلای خود را در حوزه اقتصاد و فرهنگ به ثمر برسانند، گفت: استکبار جهانی همیشه به دنبال استثمار ملت ها بوده است. به گفته مسعودی دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند با تمسخر و استهزاء مسئولان فرهنگی و سیاسی کشور در رسانه ها آنان را در دید مردم کشور بد جلوه دهند باید با فعالیت فرهنگی و بهرگیری از شعار اقدام و عمل توطئه های آنان نقش بر آب شود. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی برای فضای مجازی برنامه ریزی کرده تا ارزش ها و باورهای اسلامی را از بین ببرند، گفت: متأسفانه حضور برخی از جوانان با پوشش نامناسب در معابر عمومی و پارک ها حکایت تلاش دشمنان دارد. به گفته وی دشمن تلاش می کند با بهرگیری از شیوه های جذاب جوانان ایرانی را از ارزش های دینی دور نگاه دارد به همین منظور و برای ناکام ماندن توطئه دشمنان دستگاه فرهنگی و اجرایی کشور باید تلاش کنند تا با بهرگیری از توان تبلیغی فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه نهادینه کنند.
مسعودی عامل اصلی بقای نظام جمهوری اسلامی را اشاعه باورها و ارزش های اصیل اسلامی دانست و گفت: باید برای برهم زدن توطئه های دشمنان برنامه ریزی های مدونی ارائه و اجرا شود. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان تاکید کرد: مردم به همراه دستگاه های فرهنگی برای مبارزه همه جانبه با تهاجم فرهنگی دشمن عزم خود را جزم کنند تا باورهای جاهلی مدرن جانشین فرهنگ ریشه دار اسلامی نشود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود