24 مرداد 1395
شماره خبر: 168291

مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد


حسین زودبین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: فعالان عرصه رسانه، نقش مهمی در ارتقاء فکر و فرهنگ جامعه و نیز حفظ هویت انقلابی و معنوی نظام اسلامی دارند. اصحاب رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی، مسئولیت حساس و ویژه‌ای دارند که باید به‌ درستی از عهده آن برآیند.
زودبین افزود: عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه رسانه و مطبوعات قابل ستایش است. بسیاری از کارهای زمین مانده در حوزه رسانه خوشبختانه با تدبیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال ساماندهی است.
وی تصریح کرد که از اهم اقدامات صورت گرفته می توان به حل مشکل ساماندهی خانه های مطبوعات استان ها به عنوان تشکیل صنفی اهالی رسانه، کاهش زمان رسیدگی و صدور مجوز نشریات از چندین سال به سه ماه از طریق سامانه جامع رسانه های کشور، تلاش جهت حل معضل بیمه بازنشستگی اهالی رسانه، صدور مجوز فعالیت برای دفاتر سرپرستی نشریات، ساماندهی و توزیع آگهی های دولتی از طریق سامانه ای کردن توزیع آگهی، اجرای طرف ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی به عنوان شبکه توزیع مطبوعات اشاره کرد. فرماندار ساوجبلاغ با تقدیر از زحمات شبانه روزی خبرنگاران، عملکرد آنان را درشهرستان ساوجبلاغ مثبت و تاثیرگذار بیان کرد. ابوالقاسم پالیزگیر گفت: خبرنگاران باید سعی کنند تا واقعیات را اگر چه به نفع و یا ضرر فرد یا افرادی هم تمام شود، به صورت درست و حقیقی انعکاس دهند. وی به سیاه نمایی اخبار رسانه های خارجی اشاره کرد و گفت: نقش برآب کردن تهاجمات رسانه های خارجی برعلیه نظام جمهوری اسلامی هم از وظایف مهم رسانه ها است تا با شفاف نمایی آن اذهان بین المللی را نسبت به آن موضوع تغییر دهند. پالیزگیر افزود: دولت تدبیر وامید کارهای بزرگی انجام داده که برخی افراد مغرض تاب و توان تحمل آن را نداشته و سعی درتخریب عملکرد دولت دارند که با تلاشهای خبرنگاران متعهد باید به صورت واقعی اطلاع رسانی شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود