11 آذر 1395
شماره خبر: 170544

معلم البرزی حائز رتبه اول اقدام پژوهی کشور شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

معلم البرزی حائز رتبه اول اقدام پژوهی کشور شد


معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: یکی از معلمان پژوهنده این استان در نوزدهمین برنامه معلم پژوهنده موفق به رتبه اول اقدام پژوهی در کشور شده است.
حسین رحمانیان افزود: زهره طاهر خانی دبیر علوم تجربی دبیرستان متوسطه دوره اول آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در نوزدهمین برنامه معلم پژوهنده رتبه نخست را در بین سایر معلمان راه یافته به مرحله کشوری به دست آورد. وی اظهار کرد: این معلم البرزی با انجام اقدام پژوهی با عنوان راهکارهای یادگیری بهتر مفاهیم فیزیکی علوم تجربی نهم با تدریس عملی و کارگاهی توانست حائز رتبه برتر در کشور شود.
وی با اشاره به اینکه ازاستان البرز 20 اقدام پژوهی برتر به نوزدهمین برنامه معلم پژوهنده به مرحله کشوره را یافته خاطر نشان شد: از این تعداد پس ارز یابی داوران پژوهشی یک اثر منتخب کشوری شناخته شد.
رحمانیان در ادامه به کسب رتبه نخست البرز در2سال متوالی در برنامه معلم پژوهنده کشور پرداخت و یادآور شد: در این 2 سال معلمان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برای البرز نشینان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت افتخار آفرینی کردند. به گفته وی در سال گذشته آسیه رضایی از ناحیه یک کرج برای البرز رتبه اول در برنامه معلم پژوهنده شده را کسب کرد. معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: در نوزدهمین برنامه معلم پژوهنده 95آموزش و پرورش این استان 6 هزار معلم شرکت کردند. رحمانیان بیان کرد: 65 اقدام پژوهی معلمان البرزی نیز در استان پس از ارزیابی داوران بعنوان اثر برتر استانی انتخاب شده است. وی تاکید کرد: در هفته پژوهش از معلمان پژوهنده برتر استانی و کشوری تجلیل می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود