19 آذر 1395
شماره خبر: 171026

طرح دانش آموزان البرزی در جشنواره خوارزمی برتر شناخته شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

طرح دانش آموزان البرزی در جشنواره خوارزمی برتر شناخته شد


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت که طرح دانش آموزان استان با عنوان نرم افزار کنترل سیستم عامل ویندوز توسط اندروید، در جشنواره خوارزمی از بین 33 طرح دانش آموزی کشور برتر شناخته شد.
عباس سلطانیان افزود: این طرح مشارکتی از سوی دانش آموزان امیر مهدی جاوید پور و امیر محمد کرمانی از دبیرستان فرزانگان 1 البرز انجام شد که توانست پس از سه مرحله داوری حائز رتبه برتر کشوری شود.
وی اظهار کرد: 6 طرح دانش آموزان البرزی به مرحله نهایی جشنواره خوارزمی راه یافت که این مهم نشان از توانمندی دانش آموزان استان در انجام پروژه های تحقیقاتی - پژوهشی دارد. وی با اشاره به برگزاری جشنواره خوارزمی در دو بخش جوان و دانش آموزی خاطر نشان شد: در بخش دانش آموزی فقط دانش آموزان متوسطه دوره دوم در شاخه نظری و هنرجویان شاخه فنی حرفه ای و کاردانش می توانند شرکت کنند. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: طرح های دانش آموزان در سه مرحله داوری در این جشنواره به صورت غیر حضوری، حضوری با ارزیابی داوران استانی و داوری با حضور طراحان طرح صورت گرفت. سلطانیان گفت: طرح های منتخب جشنواره خوارزمی به سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران معرفی شدند. وی ادامه داد: با ارزیابی و داوری مشترک تیم کارشناسان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش 33 طرح از 15 استان کشور بعنوان برتر در بخش دانش آموزی جشنواره خوارزمی شناخته شدند. وی بیان کرد: دانش آموزان در این جشنواره توانستند با ارائه طرح های مختلف حائز رتبه های اول تا سوم شوند. وی تاکید کرد: به مناسبت هفته پژوهش در آئینی از دانش آموزان برتر البرزی در جشنواره خوارزمی تجلیل می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود